חברת וואווי צפויה להיכנס לתחום הטלוויזיות החכמות במהלך 2019

לוגו וואווי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) לוגו וואווי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מידע חדש חושף כי חברת וואווי (Huawei) מתכננת להיכנס לתחום הטלוויזיות החכמות, כשדגם ראשון יגיע תחת המותג הזול של החברה הונור (Honor) כבר בחודש אפריל הקרוב וטלוויזיה חכמה נוספת מהמותג של וואווי עצמה תושק בחציון השני של 2019.

כניסה של יצרנית סלולר לשוק הטלוויזיות אינה דבר חדש לחלוטין. חברת שיאומי (Xiaomi) מייצרת טלוויזיות חכמות כבר מספר שנים, ביניהן דגם ה-Xiaomi Mi TV 4 שהושק באוקטובר האחרון ואפילו חברת וואן פלוס הודיעה לאחרונה כי היא עובדת על טלוויזית ה-OnePlus TV שצפויה להשקה בשנת 2020.

בעוד לא ידוע מידע רב על הטלוויזיות אותן וואווי מתכננת לייצר, המידע מדבר על טלוויזיות בגודל מינימלי של 65 אינץ’ שאינן מיועדות להתחרות עם הדגמים הזולים של שיאומי, אלא לכוון לטווח הבינוני-גבוהה של השוק, כאשר הפתרון הזול יותר יהיה תחת מותג הונור של החברה.

לפי הדיווחים, וואווי מחזיקה צוות של 200-300 עובדים בחטיבת הטלוויזיות שלה כחלק מחטיבת “האינטרנט של הדברים” IoT (ר”ת Internet of Things) כשהצפי של החברה הוא שטלוויזיות 4K ו-8K יגדילו את הדרישה לחיבורי סלולר מהדור החמישי על מנת לספק את התכנים ישירות לטלוויזיות, מה שישתלב היטב עם תחום התקשורת של החברה ופתרונות הבית החכם השונים שלה.

בעוד ניתן לחשוב כי כניסה של יצרנית סלולר לשוק הטלוויזיות הוא דבר “מוזר” באופן יחסי, יש לזכור כי וואווי היא ענקית טכנולוגיה באופן כללי ואינה רק חברת סלולר או מחשבים, כשהיא לוקחת דוגמה משיאומי שמציעה ללקוחות החברה טלוויזיות תקופה ארוכה באופן מוצלח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים