באג משיקה את Meizu X8 בישראל במחיר 1199 שקלים

Meizu X8 (תמונה: Meizu) Meizu X8 (תמונה: Meizu)

רשת באג, יבואנית מוצרי מייזו בישראל, השיקה את ה-Meizu X8, מכשיר הסמארטפון אותו חשפה היצרנית הסינית לפני כ-4 חודשים, ואשר מגיע עם מסך גדול בעל שוליים דקים ומפרט המיועד לשוק הביניים, במחיר של 1,199 שקלים.

הסמארטפון שמושק זה עתה בארץ מגיע עם מסך +Full HD בגודל 6.15 אינץ’, בפריסה של 1080×2220 פיקסלים, אשר כולל מגרעת בחלקו העליון בה משולבת מצלמת סלפי ברזולוציית 20 מגה פיקסל ובמפתח צמצם של f/2.0 עם אפשרות לזיהוי פנים.

עוד במפרטו הטכני של המייזו X8 נוכל למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 710 של חברת קוואלקום, המיוצרת בתהליך חסכוני בגודל 10nm ומשלבת מעבד 8 ליבות הפועלות בתדר מירבי של 2.2GHz בחלוקה של 2 ליבות Cortex-A75 האמונות על ביצוע הפעולות התובעניות בו ו-6 ליבות מדגם Cortex-A55 אשר אחראיות על ביצוע פעולות היום-יום.

לצד מערכת השבבים נוכל למצוא זיכרון פעולה (RAM) בנפח של 4 גיגה-בייט לצד רכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט, סוללה בקיבולת 3210mAh ומערך צילום כפול בגבו של הסמארטפון הכולל חיישן 12 מגה-פיקסל ראשי עם מפתח צמצם f/1.9 וחיישן 5 מגה פיקסל המיועד בעיקר למדידת העומק בתמונה ולשיפור אפקט הפורטרט. לצד מערך הצילום משלבת החברה בגב המכשיר גם קורא טביעות אצבע ביומטרי.

ה-Meizu X8 מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 לצד ממשק המשתמש המותאם Flyme ויחד עם תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.0 וחריץ להזנת שני כרטיסי SIM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים