אפל משחררת תיקון תוכנה לבאג האבטחה ב-FaceTime בגרסת iOS 12.1.4

דמויות MeMoji ב-iOS 12 (תמונה: Apple) דמויות MeMoji בשיחת וידאו קבוצתית ב-iOS 12 (תמונה: Apple)

כשבוע וחצי לאחר שפורסם מידע הנוגע לבאג אבטחה בשירות FaceTime של אפל, משחררת כעת החברה עדכון תוכנה שיתקן את הבעיה ויאפשר להחזיר לפעולה את אפשרות ביצוע השיחות הקבוצתיות בוידאו הזמינה במכשירים מבוססי מערכת ההפעלה iOS 12.

הבאג התאפיין בכך שמשתמש אייפון מצד אחד יכול להאזין ולהשתמש במצלמה של משתמש אייפון אחר, זאת באמצעות שיחת FaceTime קבוצתית, כשבתגובה ביטלה אפל את אפשרות ביצוע שיחות FaceTime קבוצתית.

הבאג נכנס לפעולה עם ביצוע שיחת FaceTime, כשבזמן ההמתנה למענה מהצד השני, ניתנה אפשרות גישה לכל המשתתפים בשיחה לשמוע מה מתרחש בצד השני, גם כאשר הצד השני כלל לא ענה לשיחה. במקרים מסוימים ניתנה אף גישה למצלמת הסלפי של מקבל השיחה, מבלי שזה מודע לכך שזו הופעלה ומצלמת את סביבת המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים