דיל: עכבר גיימינג Logitech G402

עכבר גיימינג Logitech G402 (תמונה: Logitech) עכבר גיימינג Logitech G402 (תמונה: Logitech)

עדכון: הסתיים

עכבר הגיימינג הפופולרי מדגם G402 של חברת לוג’יטק (Logitech) זמין כעת במחיר מיוחד להזמנה דרך אתר אמזון בארה”ב, כשניתן לרכוש את העכבר במחיר של 29 דולרים בלבד (במקום 60) ולשלוח אותו היישר לישראל בעלות משלוח של כ-8.5 דולר. מכאן שמחירו של העכבר עומד על 37.5 דולר, הם כ-137 שקלים, בהשוואה למחיר העולה על 200 שקלים לרכישה בישראל.

העכבר, מדגם  Logitech G402 Hyperion Fury FPS עושה שימוש בחיישן אופטי ברזולוציית 4000DPI בעל מהירות עקיבה גבוהה של עד 500 אינץ’ לשנייה (IPS) ומשלב חיישן אופטי יחד עם חיישן תאוצה וג’ירוסקופ, במה שלוג’יטק מכנה “מנוע Fusion” המופעל באמצעות מעבד ARM ייעודי המותקן בעכבר עצמו.

מלבד מערך החישה המהיר, ה-G402 מאפשר למשתמש לקבוע ארבע הגדרות DPI, מגדיר קצב רענון USB של 1000Hz ומגיע עם רפידות טפלון להקטנת החיכוך עם משטח העכבר. העכבר כולל בסה”כ 8 כפתורים, כשלצד שלושת הכפתורים הסטנדרטיים, הוא כולל חמישה כפתורים נוספים הניתנים לתכנות פעולות מאקרו: שניים לצד האצבע המורה ועוד שלושה תחת האגודל. משקלו של העכבר נמוך יחסית ועומד על 108 גרם ללא הכבל.

לחצו כאן לפרטים נוספים וקישור למבצע דרך אתר פוקסר

עכבר גיימינג Logitech G402 (תמונה: Logitech)
עכבר גיימינג Logitech G402 (תמונה: Logitech)

[dyn key=”coupons”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים