טריילר חדש לאלאדין של גאי ריצ’י חושף את וויל סמית’ כג’יני

אלאדין (תמונה: דיסני, באדיבות פורום פילם)

דיסני (Disney) מגבירה את האש הקטנה מתחת ל”אלאדין” (Aladdin), אחד מהרימייקים הגדולים שלה שצפויים לצאת השנה. כחודשיים אחרי “דמבו” וכחודשיים לפני “מלך האריות“, “אלאדין” יותר קרוב ברוחו לשני. “אלאדין” ו”מלך האריות” הם סרטים יותר מוזיקליים, שניהם מאותו הדור, ולשניהם יש מעמד פולחן דומה. ההייפ סביב “מלך האריות” כבר בשמיים, אבל לגבי “אלאדין” המעריצים עדיין חשדנים מאוד.

בטריילר הקצר החדש רואים עוד רגעים זכורים מהסרט, כשבולט במיוחד הריקוד של הנסיך עלי ברחובות אגרבה. פגשנו כבר את מנה מסעוד (Mena Massoud) בתפקיד אלאדין, אבל כעת אנחנו רואים לראשונה מספר דמויות מפתח נוספות – את נעמי סקוט (Naomi Scott) בתפקיד יסמין, את מרוואן קנזרי (Marwan Kenzari) בתפקיד ג’פאר, עם מטה הנחש בידו ויאגו, התוכי האדום, על כתפו.

חשוב מכולם, גדול מכולם ובולט מכולם הוא כמובן הג’יני, אותו אנחנו רואים סוף סוף. הג’יני, כצפוי, הוא עשן כחול שמגובש לגוף אנושי למראה, שמדבר בקולו של וויל סמית’ (Will Smith). לא רק שהוא מדבר בקולו, יש לו גם את פניו של סמית’. לטוב או לרע, נגלה כשהסרט יצא, אבל אין ספק שלכל שחקן יהיה קשה למלא את נעליו של רובין וויליאמס המנוח, שבזכותו הדמות הזו כה אהובה על מעריצי הסרט.

אלאדין (תמונה: דיסני, באדיבות פורום פילם)
אלאדין (תמונה: דיסני, באדיבות פורום פילם)

“אלאדין” החדש, בבימויו של גאי ריצ’י (Guy Ritchie), יעלה למסכים בישראל ב-23 במאי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים