סמסונג תציג את הסמארטפון המתקפל ב-20.2 לצד ה-Galaxy S10

Galaxy S10 תמונה: Samsung

לא היה לנו ספק גדול כי נראה את הסמארטפון המתקפל של סמסונג לצד דגמי ה-Galaxy S10 באירוע Unpacked 2019 שתערוך החברה בסן פרנסיסקו ב-20 בפברואר, אך כעת מספקת החברה הדרום קוריאנית אישור לדברים עם סרטון וידאו קצר שפירסמה בערוץ היוטיוב שלה, זה מעיד על חשיפתו המלאה של הסמארטפון באירוע זה גם כן.

סמסונג כבר הספיקה לחשוף את הסמארטפון המתקפל, הידוע בשלב זה רק כ-Galaxy F או Galaxy Fold, בשנה שעברה, אז הציגה אב-טיפוס שהמחיש את הדרך בה יתקפל המכשיר ממצב טאבלט למצב טלפון יחד עם פרטים מועטים אודותיו. בסרטון שמפרסמת כעת החברה היא מציגה את הכיתוב “The Future Unfolds” באנגלית ובקוריאנית, תוך שכיתוב זה מתקפל בדרכים שונות ומעיד על הקיפול של המכשיר. בסוף הסרטון מציינת החברה זו פעם נוספת את תאריך ה-20 בפברואר כמועד החשיפה של הסמארטפון.

באירוע שתערוך סמסונג בעוד 9 ימים בלבד עתידה החברה להציג את דגמי ה-Galaxy S10, Galaxy S10 Plus ו-Galaxy S10E ולצידם יוצג גם מכשיר 5G חדש, כשעל פי הסרטון החדש נראה שם גם הסמארטפון המתקפל.

סמארטפון ה-Galaxy F המתקפל צפוי להגיע רק עם מסך אחד בחלקו החיצוני, ובעת שהוא מקופל נראה כי יהיה מדובר בשתי תצוגות נוספות ונפרדות או בתצוגה אחת גדולה הניתנת לקיפול. תצוגת המסך כאשר המכשיר פתוח צפויה לעמוד על גודל של 7.3 אינץ’, וכאשר המכשיר מקופל צפויה התצוגה לעמוד על גודל של 4.58 אינץ’ בלבד. על פי שמועות הנוגעות למכשיר המתקפל, סמסונג צפויה לשלב בו זוג סוללות 3,100mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים