טריילר חדש: צפו בג’ורג’ קלוני מביא את מלכוד 22 להולו

מלכוד 22 (תמונה: HULU)

“מלכוד 22” (Catch 22), ספרו הידוע של ג’וזף הלר, הפך לשם דבר. גם מי שלא קרא את הספר לרוב מכיר את המונח – כשהדרך היחידה שלך להשיג את מה שאתה רוצה היא לא לרצות אותו. הספר מתרחש במלחמת העולם השניה ומציג את האבסורד החולני שבחוויה הצבאית, חוויה שישראלים רבים מזדהים איתה. הוא יצא לאור ב-1961, וסרט המבוסס עליו עלה למסכים ב-1970. כעת הוא מגיע למסך הקטן כמיני סדרה של הולו (Hulu), בהפקתו, בימויו וכיכובו של ג’ורג’ קלוני (Geroge Clooney).

הטריילר הראשון לסדרה מציג, לצד קלוני, גם את יו לורי (Hugh Laurie), שלראשונה מזה זמן רב ישחק תפקיד קומי מוגזם מהסוג שעשה אותו מפורסם באנגליה, לפני שהיה דוקטור האוס. את יוסריאן, גיבור הספר והסדרה, ישחק כריסטופר אבוט (Christopher Abbot). הטריילר מבטיח שהסדרה תעביר את החוויה של הספר במלואה – יהיה מצחיק, יהיה עצוב, יהיה מבלבל ויהיה מייאש. צפו לחוויות דז’ה-וו ולסתירות פנימיות לרוב.

“מלכוד 22” תגיע לשירות הסטרימינג של הולו ב-17 למאי הקרוב בארצות הברית. את זכויות השידור בישראל רכשה חברת yes, שתשדר את הסדרה במקביל לעלייתה בארה”ב. אם אפילו בשק”ם הצהלי מכרו לנו ספר שמזכיר לנו כמה אדיוטי שירות צבאי יכול להיות לפעמים, כנראה שגם למסכים שלנו הסיפור הזה יגיע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים