דיל: אוזניות Bluedio ללא מע”מ

אוזניות בלוטות' Bluedio T6 (תמונה: Bluedio) אוזניות בלוטות’ Bluedio T6 (תמונה: Bluedio)

אוזניות מותג האודיו Bluedio עשו לאחרונה דרכן לישראל ביבוא רשמי של חברת ביקונקט טכנולוגיות, וכעת תוכלו לרכוש את אלו במבצע מיוחד, כאשר כל דגמי האוזניות האלחוטיות המוצעים דרך אתר KSP ניתנים לרכישה ללא מע”מ (הנחה של כ-14.5%) עם קוד הקופון: GadgetyKSP המיוחד למבקרים באתר גאדג’טי עד יום שבת, ה-23.2.2019.

בין האוזניות שתוכלו למצוא ישנן:

  • Bluedio V2 – אוזניות קשת אלחוטיות בעלות 12 דרייברים, 6 בכל צד, המספקים איכות ועוצמת שמע גבוהה – במחיר של 429 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 499).
  • Bluedio T6 – אוזניות קשת אלחוטיות בגודל מלא עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) של 25db עם זמן שימוש של 25 שעות – זמינות בצבע שחור או אדום במחיר של 257 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 299).
  • Bluedio T5 – אוזניות קשת אלחוטיות בעלות סינון רעשים ANC וזמן שימוש של 25 שעות – זמינות בצבע שחור, צהוב ואדום במחיר של 239 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 279).
  • Bluedio T4S –אוזניות קשת אלחוטיות במראה מתכתי וריפוד דמוי עור עם סינון רעשים וזמן שימוש של עד 16 שעות – זמינות בצבע שחור וכסוף במחיר של 188 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 219).
  • Bluedio T2+ Turbineאוזניות אלחוטיות בעלות רדיו מובנה ואפשרות להפעלת מוזיקה מכרטיס MicroSD ישירות מהאוזניות עם זמן סוללה של עד 40 שעות – במחיר של 110 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 129).
  • Bluedio TN – אוזניות עורף ספורטיביות אלחוטיות עם סינון רעשים ANC עם סוללה של עד 12 שעות – בצבע שחור וצהוב במחיר של 85 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 99).
  • Bluedio A – אוזניות אלחוטיות בעלות מגוון עיצובים ייחודי וזמן סוללה של עד 33 שעות – במחיר של 171 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 199).
  • Bluedio T Moniter – אוזניות קשת אלחוטיות בגודל מלא הדגם הגבוהה של Bluedio דרייברים בגודל 57 מ”מ עם חיבור Bluetooth 5.0 ותמיכה בטעינה מהירה המספקת 2.5 שעות שימוש ב-10 דקות טעינה – במחיר של 128 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 149).
  • Bluedio T Talking – אוזניית דיבור זעירה בודדת לניהול שיחות ושמיעת מוזיקה במונו מהמכשיר עם זמן סוללה של עד 5 שעות – במחיר של 49 ש”ח עם קוד הקופון (במקום 59).

[dyn key=”coupons”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים