פורטנייט: כך תקבלו את ה-Battle Pass של עונה 8 בחינם

Epic, המפתחת את המשחק Fortnite הפופולארי, הכריזה כי שחקנים שישלימו אתגרים חדשים יוכלו לקבל את ה-Battle Pass של העונה הבאה (עונה 8) ללא תשלום. שוויו של ה-Battle Pass הוא כעשרה דולרים, או ליתר דיוק, 950 V-Bucks (המטבע של המשחק). ה-Battle Pass פותח עבורכם דמויות חדשות, מאפשר לשחקנים לצבור יותר V-Bucks, להשלים משימות ואתגרים במהלך העונה ולקבל שיפורים לדמויות שלכם.

אמנם אתגרי העונה הנוכחית כבר הסתיימו, אך Epic הציגה 20 אתגרי “תוספת זמן” (Overtime) חדשים המוקדשים ליום האהבה. אם תשלימו לפחות 13 מהאתגרים הללו תקבלו את ה-Battle Pass של העונה הבאה בחינם, כולל שתי דמויות חדשות. תוכלו לנסות להשלים את האתגרים עד ה-27 בפברואר. האתגרים הראשונים להשלמה כבר מופיעים במשחק.

בעדכון באתר הרשמי של המשחק נרשם:

עם הגעתו של Valentine’s Day, אנו רוצים לחלוק אתכם הפתעה נוספת. כל מי שישלים 13 אתגרים מרשימת ה-Overtime עד ה-27 בפברואר יקבל את ה-Battle Pass של עונה 8 הקרובה בחינם! אם אין לכם תלבושות, זו ההזדמנות שלכם לקבל כמה תלבושות בחינם. עם ה-Battle Pass תקבלו שתי תלבושות של עונה 8 באופן מיידי, ותוכלו להרוויח עד חמש תלבושות נוספות. שמרו את ה-V-bucks שלכם, הפעם זה על חשבוננו!

השלמת האתגרים גם תזכה אתכם בנקודות נסיון, פריטים קוסמטיים ופרסים. על כל חמישה אתגרים שתשלימו, תקבלו גם דמויות מהעונה החולפת (עונה 7). זו הזדמנות טובה למי שחסרים לו סקינים במשחק להשלים מעט פערים. בינתיים האתגרים שנחשפו הינם:

  • אספו מטבעות ב-Creative Islands (קבלו 500XP)
  • ערכו חיפוש בתיבה או בקופסת תחמושת במלון או בפארק קמפינג (קבלו 500XP)
  • הגיעו למקום 15 או יותר במצב Duos עם חבר (קבלו עטיפה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים