הוכרז: Vivo U1 – עיצוב מודרני ותג מחיר מפתה לשוק הנמוך 

Vivo U1 (תמונה: Vivo) Vivo U1 (תמונה: Vivo)

חברת Vivo ממשיכה לשגר מכשירים אל השוק, וכעת זה הוא ה-Vivo U1, מכשיר שוק נמוך בעל עיצוב מודרני, תג מחיר מפתה ומפרט שמיועד להתחרות בכל מכשיר שוק נמוך אחר. דגם ה-U1 מביא עמו מערכת שבבים עדכנית מבית קוואלקום, לצד כמות מכובדת של זיכרון עבודה וסוללה שהייתה יכולה למצוא את עצמה בקלות בתוך מכשיר דגל מהשורה הראשונה.

בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. בחלקו העליון נמצאת מגרעת קטנטנה בתצורת ‘טיפת מים’, בשעה שבחלקו התחתון נמצא שול בגודל סביר ובחזרה לחלקו העליון נגלה את מצלמת הסלפי הקטנה ואפרכסת השמע המגיעה כפס זעיר בשולו העליון של המכשיר.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 439 המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר, וזו מגיעה עם זוג ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.95 גיגה-הרץ ושש ליבות נוספות מסוג זהה בתדר מירבי נמוך יותר של 1.45 גיגה-הרץ. זיכרון העבודה אשר יקח אחריות על ריבוי המשימות במכשיר מוצע בכמות של 3 או 4 גיגה-בייט, יחד עם 32 או 64 גיגה-בייט הניתנים להרחבה בהתאמה.

Vivo U1 (תמונה: Vivo)
Vivo U1 (תמונה: Vivo)

כיאה למכשיר בשנת 2019, ה-Vivo U1 כולל מערך צילום כפול בחלקו האחורי אשר מגיע עם זוג חיישני 13 ו-2 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/2.2 לחיישן ה-13 מגה פיקסל ו-f/2.4 לחיישן ה-2 מגה פיקסל. ובעוד שהחיישן מרובה הפיקסלים יצלם את מירב התמונות מהמכשיר, חיישן ה-2 מגה פיקסל ידאג לטשטש את הרקע בתמונות הפורטרט שלכם. תמונות הסלפי יצולמו דרך מצלמה ברזולוציה 8 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/2.0.

שאר מאפייניו של המכשיר כוללים סורק טביעות אצבע הנמצא בחלקו האחורי, אפשרות לפתיחת המכשיר באמצעות סריקת פנים, סוללת 4030 מיליאמפר/שעה, אנדרואיד 8.1 אוראו ותמיכה בבלוטות’ 5.0. חובבי הפילטרים המשתמשים בבינה מלאכותית ישמחו לשמוע כי גם כאן הם חיים וקיימים, על מנת שתוכלו להוסיף לעצמכם פנים חלקות או אוזניים של חתול דרך אפליקציית המצלמה הראשית.

Vivo U1 (תמונה: Vivo)
Vivo U1 (תמונה: Vivo)

את ה-Vivo U1 ניתן למצוא בצבעים Starry Night (כחול-שחור מדורג), Aurora Red (אדוםסגלגל מדורג) ו-Aurora (כחולסגלגל מדורג). מחירה של גרסת הבסיס המציעה 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון עומד על כ-120 דולרים, בשעה שמחירה של גרסת ה-3/64 גיגה-בייט עומד על כ-145 דולרים ומחירה של גרסת ה-4/64 גיגה-בייט מסתכם בכ-175 דולרים. את המכשיר ניתן להזמין במסגרת המכירה המוקדמת בסין, בזמן שהמשלוחים לקהל יחלו ב-26 בפברואר, בעוד כשבוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים