הוכרז: Samsung Galaxy S10e – גרסה שטוחה לסדרת הדגל 

Galaxy S10e (תמונה: סמסונג) Galaxy S10e (תמונה: סמסונג)

בשעה שדגמי ה-Galaxy S10/S10 Plus וה-Galaxy S10 5G תופסים את אור הזרקורים, גם דגם ה-Galaxy S10e נוכח במסיבה וזה מגיע עם מפרט לא פחות מרשים משלושת מכשירי הדגל האחרים. דגם ה-S10e כולל מסך המתפרס מקצה לקצה, עם חור מצלמה בחלקו העליון ומערך צילום כפול הלקוח מדגמי הדגל בחלקו האחורי.

בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך Dynamic AMOLED שטוח בגודל 5.8 אינץ’, ברזולוציה העומדת על +Full HD, עם צפיפות פיקסלים של 438 פיקסלים לאינץ’ וביחס תצוגה של 19 על 9. יחס ניצול המסך עומד על 91.6 אחוזים, כאשר בחלקו הימני והעליון מתמקמת מצלמת הסלפי אשר לוקחת חלק קטן משטח המסך הכולל.

מתחת למכסה המנוע נגלה את מערכת השבבים Snapdragon 855 המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר לשוק האמריקאי, ואת מערכת ה-Exynos 9820 המיוצרת בתהליך 8 ננו-מטר לשאר העולם. לצד מערכת השבבים ירוץ גם רכיב זיכרון עבודה על סך 6 או 8 גיגה-בייט, יחד עם 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 512 גיגה-בייט נוספים. את המערך כולו תתדלק סוללה בקיבולת 3100 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר USB Type-C ותומכת בטעינה אלחוטית ובטעינה אלחוטית הפוכה.

Galaxy S10e (תמונה: סמסונג)
Galaxy S10e (תמונה: סמסונג)

מערך הצילום של ה-Galaxy S10e כולל זוג חיישנים בגבו המציעים רזולוציות של 12 ו-16 מגה פיקסל, כשלכל אחד מהם תפקיד שונה. חיישן ה-12 מגה פיקסל הינו החיישן הראשי במערך, וזה מצלם דרך מפתח צמצם משתנה של f/1.5 ל-f/2.4, תומך במייצב אופטי (OIS) ומתפקס באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיית ה-Dual Pixel.

לעומתו, חיישן ה-16 מגה פיקסל מצלם בזווית רחבה, דרך מפתח צמצם של f/2.2 וללא תמיכה בפוקוס אוטומטי. צלמי הסלפי יוכלו להסריט סרטונים באמצעות המצלמה הקדמית ב-4K, כשזו מציעה רזולוציה של 10 מגה פיקסל, עם תמיכה בפוקוס אוטומטי באמצעות טכנולוגיית ה-Dual Pixel ובזווית של 80 מעלות.

בחזרה לגזרת הביצועים, סמסונג משלבת כאן את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, יחד עם ממשק ה-One UI בשיתוף פעולה עם מערכת קירור ומצב גיימינג המאיץ את ביצועי המכשיר בזמן משחק. כיאה לסדרת הדגל, גם דגם ה-S10e עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68, וזה כולל סורק טביעות אצבע, אך לא מתחת למסך אלא בצידה הימני של המסגרת.

ה-Galaxy S10e יעשה את דרכו לישראל בצבעים שחור פריזמה, לבן פריזמה וירוק פריזמהמחירו מתחיל ב-749 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים