עושה עלייה: Xiaomi Mi MIX 3 נוחת בארץ במחיר 2490 שקלים

Mi Mix 3 (תמונה: Xiaomi) Mi Mix 3 (תמונה: Xiaomi)

כארבעה חודשים לאחר שהוכרז באופן רשמי על ידי שיאומי, חברת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, משיקה את דגם ה-Mi MIX 3 בארץ באופן רשמי תחת תג מחיר של 2490 שקלים. ה-Mi Mix 3 מכיל בתוכו מערכת שבבים עוצמתית מבית קוואלקום, יחד עם מטען אלחוטי המגיע בקופסה ומערך צילום כפול בגבו.

בחזיתו של הסמארטפון נגלה מסך בגודל 6.39 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בשונה מרוב המכשירים האחרונים בשוק, ה-Mix 3 אינו כולל מגרעת בחלקו העליון, ועל מנת להתגבר על המגרעת התופסת מקום במסך ומפריעה לעין, שיאומי הטמיעה סליידר ידני בגבו של המכשיר כך שבמידה ותרצו לצלם סלפי או לפתוח את המכשיר באמצעות סריקת פנים, תוכלו להרים את הסליידר האחורי ולהמשיך להנות לאחר מכן בשימוש במסך ללא הפרעות.

מתחת למכסה המנוע נמצאת מערכת השבבים Snapdragon 845 מבית קוואלקום, זו מיוצרת בתהליך 10 ננו-מטר ומגיעה עם 4 ליבות מסוג Kryo 385 Gold בתדר מירבי של 2.8 גיגה-הרץ, ו-4 ליבות נוספות מסוג Kryo 385 Silver בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ.

Mi Mix 3 (תמונה: Xiaomi)
Mi Mix 3 (תמונה: Xiaomi)

בנוסף אליה יתפקד גם רכיב זיכרון עבודה על סך 6 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 128 גיגה-בייט ואינו ניתן להרחבה. על התזמורת כולה מנצחת מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, כשאותה מתדלקת סוללה בקיבולת 3200 מיליאמפר/שעה הנטענת במהירות דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 18 וואט.

מערך הצילום בסמארטפון מגיע עם 4 מצלמות בסך הכל, שתיים מקדימה ושתיים מאחורה. זוג המצלמות שמלפנים מציעות רזולוציות של 24 ו-2 מגה פיקסל, כשחיישן ה-2 מגה פיקסל דואג רק לתמונות הפורטרייט וחיישן ה-24 מגה פיקסל מגיע במפתח צמצם של f/2.2. במעבר לזוג המצלמות שמאחור, נגלה שני חיישני 12 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/1.8 לחיישן הראשי ו-f/2.4 לחיישן הטלפוטו המציע זום אופטי של עד פי 2.

את ה-Xiaomi Mi MIX 3 תוכלו למצוא בארץ בצבע השחור בלבד, תחת תג מחיר של 2490 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים