נינטנדו מכריזה על Pokemon Sword ו-Pokemon Shield לסוויץ’

נינטנדו הכריזה על המשחק הבא בסדרת Pokemon הראשית. כמו תמיד מדובר בזוג משחקים המשלימים זה את זה. הפעם אלו Pokemon Sword ו-Pokemon Shield שיגיעו לקונסולת ה-Switch של נינטנדו לקראת סוף השנה. היות ואלו משחקים בסדרת פוקימון הראשית, מדובר למעשה על דור חדש של פוקימונים – השמיני במספר.

כצפוי, המשחקים החדשים יציגו פוקימונים שעדיין לא הכרנו. הפעם נזכה להכיר את פוקימון האש Scorbunny, פוקימון מים בשם Sobble בעל יכולת להפוך לבלתי נראה, ולבסוף גם Grookey – פוקימון מסוג Grass-type הדומה מעט לקוף. את הפוקימונים החדשים חשפה נינטנדו בטריילר קצר שצורף להכרזה.

בטריילר ניתן גם לראות קרב קצר עם פיקאצ’ו. השחקן מטייל בשדה ונתקל בפוקימון הפראי, שמתחיל קרב ספונטני. מכך אנו מבינים כי נינטנדו אכן חוזרת למבנה המוכר והמסורתי יותר של פוקימון, לאחר שסטתה מעט מהנוסחה הזו במשחקי Pokemon Let’s Go משנה שעברה.

האיזור החדש במשחק מבוסס על בריטניה

צמד המשחקים החדשים יתרחשו באיזור חדש ששמו Galar. נראה כי האיזור החדש מבוסס באופן חופשי על בריטניה. המשחקים הקודמים בסדרה כבר לקחו אותנו לגרסת הפוקימון של הוואי (איזור Alola ממשחקי Sun / Moon), פריז (איזור Kalos ממשחקי X / Y) ואפילו ניו-יורק (איזור Unova ממשחקי Black / White). החברה פירטה על האיזור החדש:

Galar הוא איזור גדול עם סביבות מגוונות – איזור כפרי ציורי, ערים מודרניות, יער עבות, כמו גם הרים קרים ומכוסי שלג. בני האדם והפוקימונים המתגוררים באיזור זה עובדים יחד על מנת לפתח את התעשיה באיזור. למעריצי פוקימון תהיה הזדמנות לבקר במגוון מכונים ב-Galar במסעם להיות האלופים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים