הצצה ראשונה: מבט מקרוב לשעון הספורט Galaxy Watch Active

שעון ספורט Samsung Galaxy Watch Active (צילום: רונן מנדזיצקי)

שעון הספורט החדש של חברת סמסונג נחשף באופן רשמי לפני כשבועיים ומהווה לווריאציה נוספת בסדרת ה-Galaxy Watch של החברה. תחת השם החדש, Galaxy Watch Active, הוסיפה סמסונג לשעון מספר תכונות חדשות המיועדות עבור המבצעים פעילויות ספורטיביות, בהן ניטור לחץ הדם, מעקב אחר פעילויות גופניות שונות וניטור אחר לחץ עם הצעות להורדת הלחץ במידת הצורך.

עם שעון הספורט החדש שינתה סמסונג את עיצוב המחוגה המסתובבת שראינו בדגם שהוצג לצד ה-Galaxy Note 9 באוגוסט 2018, וכעת משמשים אותנו לתפעול זוג כפתורים הממוקמים על מסגרת השעון יחד עם מחוות החלקה על גבי מסך המגע. המסך עצמו קטן יותר בהשוואה לדגם הקודם, וכך גם השעון כולו, כשניכר במיוחד משקלו הקל שימנע ממנו להפריע לנו בזמן פעילות גופנית.

ממשק המשתמש של מערכת ההפעלה טייזן זריזה מאוד על גבי השעון החדש ואף שלא קיימת אפשרות הניווט באמצעות סיבוב המחוגה סביב השעון, תנועת החלקה על גבי מסך המגע תדמה את אופי הפעולה המוכר משעוניה החכמים הקודמים של החברה.

אף שמדובר בשעון ספורט, אשר מגיע עם רצועות סיליקון הנוחות יותר לשימושים אליו זה מיועד, סמסונג מצליחה לשמור על עיצוב אלגנטי גם עבור הדגם החדש. מדובר בעיצוב עדין יותר בהשוואה לעיצוב המאסיבי שאפיין את ה-Galaxy Watch, אשר מגיע במגוון צבעים: כסוף, שחור, ורוד-זהב (Rose Gold) וירוק ים (Sea Green).

ה-Watch Active משלב מסך 1.1 אינץ’ ברזולוציית 360×360 עם ציפוי Gorilla Glass 3 ומתחת למכסה נמצאת מערכת השבבים Exynos 9110 של סמסונג עם 4GB זיכרון פנימי לאחסון מוסיקה וסוללת 230mAh. רצועות השעון מגיעות עם חיבור 20 מ”מ סטנדרטי שמאפשר החלפה מהירה ונוחה. בנוסף, השעון תומך באפליקציות צד ג’ דוגמת Spotify, מעקב הכושר Strava ועוד, כאשר את שלל הפעולות בשעון ניתן להפעיל באמצעות פקודות קוליות דרך העוזרת הקולית ביקסבי (Bixby).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים