דירוג גיל חושף בטעות את החידוש של Call of Duty: Modern Warfare 2

modern warfare

מערכת דירוג הגיל PEGI (ראשי תיבות של Pan European Game Information) חשפה בשוגג גרסה מחודשת של Modern Warfare 2 עבור ה-PlayStation 4. שמו המלא של המוצר נרשם כ-Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered. עם זאת, פרטי המשחק נעלמו מרשומות PEGI זמן קצר לאחר הפרסום, אולי במטרה להסתיר את הטעות.

דירוג הגיל, שכנראה לא היה אמור להתפרסם, חשף גם כי הגרסה המחודשת של משחק היריות האהוב תתמקד במערכה לשחקן יחיד, כולל המשימות השנויות במחלוקת כמו הטבח בנמל התעופה (No Russian). הטבח, בו השחקנים לוקחים חלק פעיל (מאוד), נועד להפליל את אחד הצדדים בסכסוך המתואר בסיפור המשחק. למעט המשימות השנויות במחלוקת, הקמפיין לשחקן יחיד ב-MW2 היה מצויין, כך שמדובר בחדשות טובות עבור מעריצי הסדרה.

קיומו של המוצר הגיוני גם בהתחשב בהיסטוריה העדכנית של Activision. ב-2016 הוציאה החברה חידוש למשחק הקודם בסדרה, Modern Warfare, שגם הוא נחשב לאחד הכותרים האהובים בסדרה. החידוש התלווה למשחק Call of Duty Infinite Warfare כתמריץ נוסף עבור השחקנים לרכוש את המשחק החדש (אז), אולם לאחר זמן מה החידוש שוחרר כמוצר עצמאי עבור המחשב האישי והקונסולות.

בחודש ינואר ציוץ מסתורי הוביל את מעריצי המשחק לשער כי Modern Warfare 2 יקבל חידוש, ואף כי הוא מפותח על ידי Infinity Ward. פרסום דירוג הגיל של המשחק, בין אם התרחש בכוונה או לא, מתווסף לשלל שמועות וראיות כי המשחק אכן יעשה דרכו אלינו בסופו של דבר. בינתיים גורלו של רכיב המולטיפלייר נותר ללא מענה, או שפשוט לא דורג ועל כן לא נחשף. האם גם הפעם יתווסף החידוש לכותר חדש בסדרת Call of Duty?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים