אפל תקיים אירוע הכרזה ב-25 במרץ; צפויה להציג שירות הזרמת תכנים

Apple Event (תמונה: Twitter/panzer) Apple Event (תמונה: Twitter/panzer)

אפל הכריזה כי תקיים אירוע הכרזה ב-25 במרץ בתיאטרון סטיב ג’ובס, בו קיימה גם את אירוע ההכרזה על מכשירי האייפון האחרונים. במסגרת האירוע הבא אפל צפויה להציג מספר שירותים חדשים המתהלכים בין שירות הרשמה חדש שייצא לפועל דרך אפליקציית החדשות של החברה ועד שירות הזרמת סדרות וסרטים כדוגמת נטפליקס.

שירות הזרמת התכנים החדש עתיד לכלול תכני מקור של אפל ושל חברות נוספות כמו HBO, כשלשם יצירת תכני מקור מוצלחים אפל ציוותה אליה טאלנטים מוכרים כמו ג’ניפר אניסטון (Jennifer Anniston) וסטיב קארל (Steve Carell), כשגם במאים כמו סטיבן ספילברג (Steven Spielberg) נמצאים בחבורה.

בנוגע לשירות ההרשמה אשר אמור לצאת לפועל דרך אפליקציית החדשות Apple News, אנחנו צופים כי אפל תשתמש בשירותים שצברה מרכישת שירות המגזין הדיגיטלי Texture בשנה שעברה על מנת להביא את מיטב התכנים באופן הנוח ביותר למשתמשים. שמועות נוספות מנבאות כי אפל תאגד תכנים מכל רחבי העיתונות המודפסת והדיגיטלית אל תוך האפליקציה, כך שזו תהווה את המקום הראשי למציאת תוכן לעיתונאים ולקוראים המעוניינים במידע.

מלבד ההשערה שאת החידוש הזה ואת מיטב התכנים המוזכרים לעיל אפל תציע בתשלום, אנחנו לא יודעים כיצד שירות התשלומים יעבוד והאם אפל תציע את השירות כמוצר בודד או כחבילות הניתנות לרכישה בתוכניות שונות.

לצד הדברים הללו, ישנן שמועות כי ייתכן ואפל תציג במסגרת האירוע את המטען האלחוטי AirPower, אותו חשפה עם סדרת האייפון 8 אך לא השיקה מעולם, זאת יחד עם אוזניות ה-AirPods 2 ומוצרים נוספים אשר גם הם נמצאים בגדר השערה בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים