צפו בטריילר לסרט דום: הכחדה

חברת יוניברסל (Universal) שחררה טריילר ראשון ל”דום: הכחדה” (Doom: Annihilation), סרט המבוסס על סדרת משחקי הוידאו הפופולריים. זהו סרט חדש, שככל הנראה לא יהיה קשור בשום צורה לסרט מ-2005 בכיכובם של קארל אורבן ודויין ג’ונסון.

הטריילר לא חושף הרבה, אבל מספיק עבור כל מי ששיחק במשחקי “דום”, ובמיוחד בגרסה האחרונה שיצאה ב-2016 – בסיס מחקר במאדים פתח בטעות שער לגיהנום – וכעת שדי שאול משתלטים על תחנת המחקר, ומסכנים את עתיד האנושות כולה. מספר חיילים אמיצים מגוייסים כדי להילחם בשדים ולהדוף את הפלישה האיומה, אבל זו לא תהיה משימה קלה בכלל.

פרטים מעטים מאוד נחשפו על הסרט, אפילו במסגרת הטריילר. הסרט נכתב ומבוים על ידי טוני גיליו (Tony Giglio), שכתב וביים מספר סרטי פעולה שלא זכו להכרה רבה. כל השחקנים בסרט אינם מוכרים, והתגובות הראשונות לטריילר גם הן לא מעודדות. בהתחשב בזה שלסרטים המבוססים על משחקי וידאו יש כבר סטיגמה די בעייתית, זה לא נראה מעודד.

גולשים פנו אל Bethesda, המפיצה של המשחק האחרון, ואל id Software, המפתחת של הסדרה, כדי לשמוע את דעתן על הסרט. התגובה היחידה שהגיעה מהטוויטר הרשמי של DOOM היא “אנחנו לא מעורבים בסרט הזה”. נוכל רק לקוות שמראית עין מטעה, ושמדובר יהיה בסרט פעולה מלחיץ ומאיים כמו שאנחנו מצפים מסרט DOOM להיות. לא הוכרז עדיין תאריך יציאה רשמי לסרט, אך הוא צפוי לצאת בסתיו הקרוב, ולדלג על בתי הקולנוע כשהוא יגיע ישר לשירותי הצפיה הישירה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים