רייזר מציגה מוצרי גיימינג חדשים: מקלדת BlackWidow, אוזניות Kraken ועכבר Basilisk Essential

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות מוצרי הגיימינג המוכרות בעולם, הכריזה על סט מוצרי גיימינג חדשים הכוללים את מקלדת ה-BlackWidow, אוזניות ה-Kraken ועכבר ה-Basilisk Essential אשר, לפי החברה, מיועדים לספק את התמורה הטובה ביותר לתקציב שלהם בעבור שחקני המחשב.

סט המוצרים החדש נועד לאפשר למשתמשים לרכוש ציוד היקפי יעודי לגיימינג ללא צורך בהשקעה של סכומי כסף גבוהים במיוחד ולקבל אביזרים באיכות גבוהה, בדומה למוצרים האחרים שהחברה ידועה בהם.

מקלדת BlackWidow של החברה חולקת הרבה מהתכונות של מקלדת ה-BlackWidow Elite היקרה יותר ומגיעה עם מקשים מכניים ירוקים של Razer ותאורת RGB מובנית בטכנולוגיית ה-Razer Chroma, המאפשרת שליטה על תאורת המקלדת עם תאורה עצמאית לכל מקש. בנוסף, המקלדת מכילה זיכרון מובנה לאחסון 5 פרופילי שימוש שונים.

מקלדת גיימינג BlackWidow (מקור Razer)
מקלדת גיימינג BlackWidow (מקור Razer)

אוזניות ה-Kraken החדשות הן המשך לדגם ה-Kraken Pro V2 הפופולרי של החברה עם דרייברים בגודל 50 מ”מ לאיכות סאונד גבוהה ומיקרופון נשלף המסנן רעשי רקע בצורה טובה יותר. לשימוש נוח וממושך האוזניות מגיעות עם ריפוד עבה יותר ברצועת הראש ומשלבות כריות ג’ל באוזניות עצמן למניעת התחממות.

האוזניות יגיעו ב-4 צבעים שונים: ירוק, שחור, ורוד (Quartz) וגרסה מיוחדת לקונסולות משחק תחת השם Console בצבע שחור וכחול.

אוזניות גיימינג Kraken (מקור Razer)
אוזניות גיימינג Kraken (מקור Razer)

עכבר ה-Basilisk Essential הינו ממשיך דרכו של ה-Basilisk ומשתמש בכפתורים מכניים של Razer, עם 7 כפתורים הניתנים לתכנות, חיישן בעל דיוק של 6400DPI ותאורת RGB מובנת בטכנולוגיית ה-Razer Chroma של החברה.

כלל המוצרים יהיו זמינים למכירה החל מחודש מרץ, כאשר מקלדת ה-BlackWidow מגיעה במחיר 130 דולר, אוזניות ה-Kraken במחיר 80 דולר ועכבר ה-Basilisk Essential יעלה 50 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים