בחצות ליל אמש (ג’) לפי זמן קליפורניה הושלם סופית המיזוג בין דיסני (Disney) לפוקס המאה ה-20 (20th Century Fox). המיזוג הושלם עם הכרזה של דיסני, שבירכה את עצמה ואת יוצריה הרבים על השלמת התהליך. החברה הזכירה שוב שהרכישה של כלל תכני פוקס (למעט הספורט והחדשות) עלתה 71 מיליארד דולר, ובעוד שמדובר בסכום שיכול לקיים מספר מדינות לכמה שנים – אין ספק שזו עסקה משתלמת לא רק לפוקס, אלא גם לדיסני, שמקבלת גישה לנתח שוק מפלצתי בגודלו.
הרכישה של דיסני כוללת רבות מחטיבות הקולנוע והטלוויזיה של פוקס, בהן חטיבת הסרטים פוקס המאה ה-21, הכוללת את סדרות סרטי אקס-מן, ארבעת המופלאים ודדפול של מארוול, שזכויות ההפצה הקולנועית שלה היו עד כה בידי פוקס, וכעת חוזרים הביתה, כיוון שמארוול נמצאת בבעלות דיסני. בנוסף, תקבל דיסני לאחר הרכישה בעלות גם על מותגים מוכרים נוספים מעולמות הקולנוע והטלוויזיה, בהם סרטי “אווטאר”, “משפחת סימפסון”, ערוץ נשיונאל ג’אוגרפיק ואחרים.
חלק משמעותי נוסף ברכישה של דיסני היא קבלת החלק הארי באחזקת החברה אשר בבעלותה נמצא שירות הזרמת התוכן הולו (Hulu). כעת, עם השלמת המיזוג עם פוקס, דיסני מחזיקה ב-60% מ-Hulu, כך שפרט לשירות +Disney שיושק בהמשך השנה, לדיסני ישנו שירות הזרמת תוכן משמעותי נוסף הנמצא בבעלותה.
“אוסף חסר תקדים של תוכן איכותי ביותר, כשרונות מדהימים וטכנולוגיות פורצות דרך יאפשרו לדיסני להאיץ את הבאת התוכן ישירות לצרכן, ויגדילו את הנוכחות הגלובאלית שלה“, נכתב בהודעה של דיסני. זה מתייחס הן להגדלה המשמעותית של כמות התוכן ששייך לדיסני כעת, והן לאפשרויות החדשות שנפתחות בשירות +Disney, שירות הצפיה הישירה של דיסני שיושק לקראת סוף השנה.
אין פרטים רבים עדיין על +Disney, אך ידוע שלעת עתה השירות לא יושק בישראל – מה שיאפשר לדיסני למכור את זכויות ההפצה של התכנים האקסקלוסיביים שלה לספקיות תוכן מקומיות, דוגמת yes, HOT וסלקום tv.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.