צפו בטריילר ל”לוסי בשמים”, סרטו הבא של יוצר “פארגו” ו”לגיון”

לוסי בשמים (תמונה: Fox Searchlight)

פוקס סרצ’לייט (Fox Searchlight), חברת-הבת האומנותית יותר של פוקס המאה ה-20, שחררה טריילר לסרט בשם “לוסי בשמים” (Lucy in the Sky), רפרנס מובהק לשיר האלמותי של להקת הביטלס. לא בשונה מהשיר הפסיכודלי שמוקדש לסם ה-LSD, גם הטריילר של הסרט מרגיש כמו חוויה על-חושית.

נטלי פורטמן (Natalie Portman) היא לוסי, אסטרונאוטית “מרחפת” שיוצאת למשימה בחלל שמשנה את חייה. כאשר היא חוזרת לכדור הארץ תפיסת המציאות המעורערת שלה מתחילה להתפרק לחלוטין. לצידה של פורטמן יככבו בסרט ג’ון האם (John Ham) מ”מד מן” ו”בייבי דרייבר”, זאזי ביטז (Zazie Beetz) מ”אטלנטה” ו”דדפול 2“, דן סטיבנס (Dan Stevens) מ”אחוזת דאונטון”, “ליגיון” והחידוש של “היפה והחיה“, ניק אופרמן (Nick Offerman) מ”מחלקת גנים ונוף” ו”פארגו”, אלן ברסטין (Ellen Burstyn) מ”רקוויאם לחלום” ו”מגרש השדים”, ועוד.

“לוסי בשמים” מופק ומבוים על ידי נח האוולי (Noah Hawley), יוצר הסדרות “פארגו” ו”ליגיון”, ששתיהן צפויות לחזור עם עונות חדשות. נדמה שאחרי שחיקה בהצלחה רבה את סגנונם של האחים כהן ב”פארגו”, האוולי עושה הומאז’ לסטנלי קובריק ובפרט ל”אודיסאה בחלל 2001″ – בלי לאבד מהשפה הפסיכודלית הייחודית שהוא פיתח בסדרות יוצאות הדופן שהוא יצר.

נכון לרגע זה אין עדיין תאריך יציאה רשמי ל”לוסי בשמיים”, אך הסרט צפוי לצאת במהלך 2019.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים