הוכרז: Huawei P30 Pro – עם ארבע מצלמות וזום פי 10

Huawei P30 Pro (תמונה: Huawei) Huawei P30 Pro (תמונה: Huawei)

באירוע שערכה היום (ג’, 26.3) וואווי בפריז, חשפה החברה באופן רשמי את סדרת מכשירי הדגל הראשונה שלה לשנת 2019, את זו מוביל דגם ה-Huawei P30 Pro, אשר מגיע עם מערכת השבבים המתקדמת ביותר שלה עד כה, עיצוב חדש המציג גיוון בין צבעים שונים ומערך צילום חדש בעל ארבע מצלמות המאפשר ביצוע זום היברידי של עד פי 10 וזום אלקטרוני עד פי 50 על מנת לקרב באופן משמעותי את האובייקטים שאנו רוצים לצלם.

וואווי P30 פרו ביותר צבעים

בוואווי שמים דגש על העיצוב בכלל ועל צבעי הסמארטפונים בפרט עוד מאז הוצגו דגמי סדרת ה-P10 לפני שנתיים, וכעת מציגה החברה שילובים חדשים בין צבעים שיוצרים גימורים מעניינים. עם סדרת ה-P30 מתמקדת וואווי בשמיים ומציגה צבעים התואמים לזמנים שונים ביום בהם ניתן לראות צבעים שונים בשמיים, החל מהזריחה, עליה מבססת החברה את הצבע האדום החדש, דרך ייצוג השמיים באמצע היום עם הצבעים כחול וסגול ועד שעות הערב אותן מייצגים צבעים כהים יותר הנעים בין ירוק לסגול. בסה”כ מציעה החברה 5 צבעים עבור דגם זה, בהם גם הצבעים שחור ולבן.

בחלקו הקדמי של ה-Huawei P30 Pro ניתן למצוא מסך OLED בגודל 6.47 אינץ’ ורזולוציית תצוגה +Full HD, עם זכוכית הקמורה משני צידיו ואשר בחלקו העליון ממוקמת מגרעת ‘טיפת מים’ צנועה המאכלסת בתוכה את מצלמת הסלפי, בעוד בגבו של המכשיר נמצא את מערך הצילום המרובע החדש, זה מורכב משלוש מצלמות ששולבו בצד העליון השמאלי ומצלמת עומק שמוקמה לצידן ומתחת למבזק ה-LED. רוחבו של המכשיר נמוך מרבים מהדגמים בשוק וכך גם משקלו, המסתכם ב-192 גרם.

את העיצוב של ה-P30 פרו משלימה וואווי עם הסרתה של פומית הדיבור, כאשר טכנולוגיה חדשה שמשלבת החברה מתחת למסך המכשיר מאפשרת שימוש בזה לצורך העברת האודיו דרך המסך, מה שמאפשר צמצום נוסף של השוליים בחלקו העליון של המכשיר.

Huawei P30 Pro (תמונה: Huawei)
Huawei P30 Pro ׁׁ(תמונה: Huawei)

יכולות הצילום החדשות ב-P30 Pro

בשנה שעברה כבר הספיקה וואווי להציג מערכי צילום משולשים בשתי סדרות הדגל שלה, כאשר דגם ה-P20 Pro הציגה מצלמת 40 מגה-פיקסל ויכולת לביצוע זום היברידי של עד פי 5 ללא פגיעה באיכות התמונה. דגם ה-Mate 20 Pro שהוצג מאוחר יותר ב-2018 הוסיף לחבילה גם יכולות צילום בזווית רחבה וכעת משפרת החברה את מערך הצילום זו פעם נוספת עם יכולות זום מרשימות יותר, מצבי צילום לילה משופר ויכולות מתקדמות בצילום וידאו הן ביום והן בלילה.

ארבע המצלמות המשולבות בגבו של ה-P30 פרו פותחו בשיתוף חברת הצילום הגרמנית לייקה (Leica) ומציעות אפשרויות זום, צילום בזווית רחבה, מדידת עומק ותכונות נוספות.

המצלמות מגיעות בהרכב הבא:

  • מצלמת 40 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.6 התומכת בייצוב אופטי (OIS).
  • מצלמת 20 מגה-פיקסל המאפשרת צילום בזווית רחבה במפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת 8 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/3.4 ועדשת טלפוטו המאפשרת ביצוע זום אופטי עד פי 5, עם אפשרות לזום היברידי עד פי 10 ללא איבוד מאיכות התמונה וזום דיגיטלי עד פי 50. מפתח הצמצם עומד על f/3.4 והמצלמה תומכת בייצוב אופטי.
  • חיישן Time of Flight המיועד למיפוי ומדידת עומק.
Huawei P30 Pro (תמונה: Huawei)
Huawei P30 Pro (תמונה: Huawei)

וואווי שמה דגש מיוחד על צילומי לילה עם ה-P30 Pro, ומגדילה באופן משמעותי את הגדרת ה-ISO במצלמה (עד ISO 409600), כך שניתן לתפוס, לדברי החברה, תמונות מרשימות מתמיד גם בצילומים המתבצעים בחשיכה. החברה אינה שוכחת גם את צילום הוידאו בתנאי תאורה נמוכה ומאפשרת תפיסת סרטונים באיכות טובה יותר מבעבר.

עוד בצד הוידאו, מוסיפה וואווי אפשרות צילום במקביל מזוג מצלמות הממוקמות בגב המכשיר, כך שתוכלו לקבל את סצינת הצילום המלאה או להתמקד בחלקים חשובים בה באמצעות ביצוע זום ולצפות בשתי הפרספקטיבות בו זמנית.

החברה אינה זונחת את צילומי הסלפי ובמגרעת הקטנה שממוקמת בראש המסך ניתן למצוא מצלמת 32 מגה-פיקסל שתפיק תמונות בעלות פרטים רבים.

את מערכי הצילום של ה-P30 פרו, מלפנים ומאחור, מתחזקת וואווי באמצעות תכונות AI הנתמכות על ידי מערכת השבבים Kirin 980, כך שהמצלמות יזהו עבורכם את הסצינות שתצלמו ותתאמנה את הגדרות הצילום על פי הצורך.

Huawei P30 Pro – מפרט טכני

את מפרטו הטכני של הוואווי P30 פרו מובילה מערכת השבבים Kirin 980, אותה זכינו לראות גם בדגם ה-Mate 20 Pro בסוף השנה שעברה. לצידה משלבת החברה רכיבי אחסון הנעים בין 128 ועד 512 גיגה-בייט וזיכרון פעולה (RAM) של 8 גיגה-בייט. מסך המכשיר מגיע עם פאנל OLED בגודל 6.47 אינץ’ ברזולוציית +Full HD בפריסה של 1080×2340 פיקסלים ותמיכה ב-HDR ו-DCI-P3.

הסוללה במכשיר גדלה בהשוואה לדגם שהוצג בשנה הקודמת ומציעה כעת קיבולת של 4200mAh עם תמיכה בטעינה מהירה דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 40 וואט וכן תמיכה בטעינה אלחוטית בהספק מירבי של 15 וואט.

מתחת למסך הדגם החדש מציעה וואווי קורא טביעות אצבע ביומטרי המופעל בנגיעה במסך, זאת בדומה לדגם המייט 20 פרו שהוצג בשנה שעברה. את המכשיר מחזקת החברה עם הגנה מפני מים ואבק תחת תקן IP68, כאשר מערכת ההפעלה המגיעה באופן מובנה עימו הינה אנדרואיד 9, עליה מולבש ממשק המשתמש EMUI 9.1.

מחירים ומועד השקה

את מכשירי ה-Huawei P30 Pro ניתן למצוא כבר עכשיו לרכישה בישראל דרך היבואנים הרשמיים (באג, KSP ובייבוא חברת רונלייט בחנויות נוספות) ובמחיר פתיחה של 3,499 שקלים עבור דגם ה-128GB ועד 3,999 עבור דגם ה-256GB. פרטים על דגמים נוספים לא נמסרו בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים