המשחק Apex Legends הכניס 92 מיליון דולר בחודש הראשון להשקתו

ז’אנר ה-Battle Royale העמוס לא עצר את Apex Legends, שהצטרף לשוק בשלב מאוחר יחסית, מלהתחיל את דרכו בהצלחה כבירה: במהלך פברואר, חודש ההשקה של Apex Legends, המשחק הכניס כ-92 מיליון דולרים עבור EA. למעשה, הנתונים מצביעים על כך ש-Apex Legends זכה לחודש הפתיחה המוצלח ביותר של כל משחק חינמי עד היום.

הנתונים לא הגיעו מ-EA, אלא מפירמת Superdata למחקר ואנליזה. לטענתה, החברה משתמשת במגוון מקורות ושואבת מידע משותפים רבים, נקודות מכירה, מפיצי משחקים, מפתחים ואפילו שירותי סליקה. החברה מנתחת את הרגלי הצריכה של למעלה מ-160 מליון גיימרים שונים בעולם, ולפי הרגלים אלו מסוגלת להגיע לנתונים מדויקים ולבטחון גבוה במסקנות אותן מפיקה החברה.

אם נתוניה של Superdata אכן מדויקים, מדובר בהתחלה מטלטלת עבור Apex Legends – הצלחה מרשימה אפילו יותר בהתחשב בכך ש-EA נמנעה ממסע פרסום מסורתי ועתיר תקציב, והשקיעה את מאמצי השיווק שלה באימוץ המשחק על ידי מובילי דעת קהל, גיימרים מפורסמים, סטרימרים ואושיות אינטרנטיות, בסמוך לזמן שחרורו בלבד. למעשה, עצם קיומו של המשחק נשמר כהפתעה כמעט עד מועד השקתו.

המשחקים המכניסים ביותר, לפי Superdata

לפי Superdata, חודש פברואר המצוין של Apex Legends הזניק את המשחק לרשימת עשרת המשחקים המכניסים ביותר של חודש פברואר. רוב ההכנסות של המשחק הגיעו משחקני הקונסולות (על גבי המחשב האישי ההכנסות היו צנועות יותר). למרות כל זאת, המשחק לא הצליח לעקוף את Fortnite על גבי המחשב האישי או הקונסולות. נכון לעת זו, Fortnite הוא עדיין המתחרה העיקרי והגדול ביותר בז’אנר, בפער ניכר.

חברת EA, המפיצה את Apex Legends, FIFA19 ו-Anthem, יכולה להיות מרוצה מאוד: שלושת המשחקים הללו נמצאים בין חמישיית המשחקים המכניסים ביותר עבור קונסולות בחודש פברואר. סביר להניח כי החודש הבא ייראה אחרת – Anthem הוא משחק פרימיום, ואילו Apex Legends הוא משחק חינמי שרק עכשיו השיק את ה-Battle Pass הראשון שלו, אשר לתקוותה של EA, יגדיל את ההכנסות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים