הוכרז: Huawei P30 – עם מערך צילום משולש ובמגוון צבעים חדשים 

Huawei P30 (תמונה: Huawei) Huawei P30 (תמונה: Huawei)

ענקית הסלולר הסינית וואווי (Huawei) קיימה היום (ג’, 26.3) אירוע הכרזה בפריז, בו הציגה את סדרת ה-Huawei P30 אשר הגיעה לאחר גל הדלפות גדול במיוחד וכוללת את ה-Huawei P30 Pro, P30 ו-P30 Lite. הדגם הסטנדרטי בחבורה מעניין לא פחות מדגם הפרו, כשהוא מציע עיצוב דומה למדי לזה של דגם הפרו, יחד עם מערך צילום החולק כמה מאפיינים משותפים ועוד.

בחזיתו של המכשיר נגלה מסך בגודל 6.1 אינץ’ הנפרס מקצה לקצה, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. את חלקה העליון של התצוגה מעטרת מגרעת המאחסנת את מצלמת הסלפי, ולעומת דגם הפרו, ה-Huawei P30 מביא עימו מסך שטוח שאינו מקומר לחלוטין בצדדיו. גופו של המכשיר עשוי זכוכית, כשזו מוגנת מפני מים ואבק בתקן IP53 בלבד.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Kirin 980, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה של 2 על 2 על 4. גזרת ריבוי המשימות מתבססת על 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס ה-NanoMemory הייעודי של החברה. את המערך כולו מתדלקת סוללה בקיבולת 3650 מיליאמפר/שעה, הנטענת בהספק של 22.5 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C.

Huawei P30 (תמונה: Twitter)
Huawei P30 (תמונה: Huawei)

מערך הצילום של ה-Huawei P30 מיישר קו עם דגם הפרו מהשנה שעברה, וכעת וואווי משלבת בדגם הסטנדרטי מערך צילום משולש הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 40 מגה פיקסל, יחד עם חיישן נוסף ברזולוציית 16 מגה פיקסל המצלם בזווית רחבה וחיישן טלפוטו ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מפתחי הצמצם של השלושה עומדים על f/1.8 לחיישן הראשי, f/2.2 לחיישן הרחב ו-f/2.4 לחיישן הטלפוטו.

באמצעות מערך הצילום המוזכר תוכלו לבצע זום אופטי עד פי 3, וזום היברידי עד פי 5, בדומה לדגם ה-Mate 20 Pro ועם אפשרות זום אלקטרוני עד פי 30. בנוסף לכך, צלמי הסלפי מביניכם ישמחו לדעת כי גם בדגם זה וואווי מטמיעה מצלמת 32 מגה פיקסל בחזית המכשיר, עם מפתח צמצם של f/2.0 ושלל אפשרויות לשיפור המראה באמצעות פילטרים מונעים בינה מלאכותית. את המערך כולו מניעה החברה באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש EMUI 9.1.

את ה-Huawei P30 תוכלו להשיג בצבעים שחור, לבן-קריסטל, לבן פנינה, אדום זריחה וכחול-אורורה, כאשר בישראל הוא מושק עבור מחיר של כ-2900 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים