חברת Gearbox מכריזה על Borderlands 3 וגרסת “משחק השנה” ל-Borderlands 1

לאחר תקופה שבה פוזרו כמה רמזים אודותיו, סוף סוף הוכרז המשחק Borderlands 3 באופן רשמי. חברת Gearbox המפתחת את הסדרה חשפה את המשחק במהלך אירוע PAX East, למרות הבעיות הטכניות שהתרחשו במהלך האירוע. לא נמסר בשלב זה לאילו מכשירים יגיע המשחק, תאריך השקה או מחירים. לצד Borderlands 3 החברה הכריזה גם על גרסה מחודשת ל-Borderlands 1, המשחק הראשון בסדרה.

Borderlands 3 נראה מטורף מאי פעם. בטריילר שצורף להכרזה ניתן לראות כמה דמויות מוכרות מהמשחקים הקודמים, כמו Claptrap, לצד הפתעות לא צפויות כמו רובים מהלכים עם רגליים שתפס בינתיים את תשומת לבם של הגיימרים. הטריילר, שמבטיח בין היתר לא פחות ממליארד כלי נשק שניתן למצוא במשחק, מלא גם בקטעי אקשן, מרדפי מכוניות וקרבות חמים. הטריילר לא חוסך מאיתנו גם בדיחות פנימיות אקראיות כמו סולו סקסופון, כי אפשר.

מליארד כלי נשק. Borderlands 3

גירבוקס הציגה לנו את הסגנון הויזואלי המוכר של Borderlands, מצויר בסגנון קומיקס. ההכרזה התמקדה בסביבות שניתן יהיה לחקור במשחק, וביניהן סביבת המדבר המוכרת, סביבה עתידנית המזכירה סגנון של מנגה יפנית, סביבות פוסט-אפוקליפטיות וכן הלאה. בין האויבים המרשימים ניתן גם לראות יצורים יצירתיים מאוד, לצד מה שנראה כקרבות בוסים. לפחות מבחינה ויזואלית המשחק נראה נהדר, הן מבחינת עיצוב הסביבה והן מבחינת הדמויות וכלי הרכב.

גירבוקס לא הכריזה עדיין על תאריך היציאה של המשחק, או על המכשירים אליו יגיע. החברה מסרה כי תשתף פרטים נוספים לקראת סוף השבוע. מעריצי המשחק מאמינים כי הגעתו לחנויות אינה רחוקה מאוד – סביר להניח שהמשחק יגיע עוד השנה, בתקופת החגים הקרובה. מעריצי המשחק הנלהבים שניתחו את הטריילר מצאו רמזים שונים היכולים להעיד כי המשחק יגיע באוקטובר, אולם מדובר בהשערה בלבד.

לצד ההכרזה המשמחת על Borderlands 3, גירבוקס ניצלה את ההזדמנות להכריז גם על שדרוג משמעותי ל-Borderlands המקורי, משנת 2009. הגרסה המחודשת תגיע ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי ותביא איתה שיפורים ניכרים לטקסטורות, התאורה ותיקונים למשחקיות. העדכון יזכה לכותרת “Borderlands: Game of the Year Edition”, ויופץ בחינם לכל בעלי המשחק המקורי החל מיום רביעי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים