הייסנס תשיק פלטפורמת תוכן חדשה בישראל עד אוגוסט 2019

שלט הייסנס צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי

במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה Hisense ישראל ובה הציגה את פעילותה החדשה בתחום המובייל, סיפקה החברה מידע ראשוני אודות פלטפורמת תוכן חדשה שתושק מאוחר יותר השנה ותזכה להשקה נסיונית ראשונה בישראל, לפני שתגיע למדינות נוספות בעולם.

בנציגות המקומית לא חשפו מידע רב אודות פלטפורמת שירות התוכן החדשה, אך גיא אדרי, מנכ”ל Hisense ישראל, ציין כי הפלטפורמה תזכה להכרזה רחבת היקף כבר בספטמבר הקרוב, בתערוכת IFA 2019 בברלין, כאשר בישראל צפוי השירות להיחשף עוד קודם לכן, ועד חודש אוגוסט, לצד שווקים נסיוניים אחרים בעולם, בהם מקסיקו, דרום אפריקה ואוסטרליה.

שווקי השקה לשירות תוכן Hisense (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
שווקי השקה לשירות תוכן Hisense (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אדרי לא חשף כיצד יפעל השירות הסופי, אך ציין כי זה ייאגד תחתיו מספר שירותי תוכן קיימים (כדוגמת נטפליקס, אמזון פריים וידאו ואף שירותים ישראלים) תחת פלטפורמה אחת שתעבוד על גבי פלטפורמת ה-Vidaa הקיימת של Hisense, אותה מריצות הטלוויזיות של החברה.

הפלטפורמה תהא זמינה גם על גבי מוצרים שאינם שייכים ל-Hisense עצמה, כך שניתן יהיה להתקין אפליקציות על גבי מוצרים נלווים, כמו סטרימרים, טלפונים או טלוויזיות חכמות, כל עוד תספק Hisense אפליקציות תואמות לכך על גבי כל פלטפורמה שכזו.

ממשק משתמש Hisense Vidaa (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
ממשק משתמש Hisense Vidaa (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

השקת פלטפורמת התוכן מקבילה גם להשקת מוצרי המובייל החדשים של Hisense בישראל, בהם זוג טלפונים שזוכים להשקה ראשונית דרך אתר החברה בלבד ובמודל שירות מקיף המאפשר משלוח של הטלפונים עד בית הלקוח יחד עם נציגים שידריכו ויבצעו הפעלה ראשונית. על פי אדרי, תאפשר החברה הצגה של פלטפורמת התוכן החדשה גם על גבי הסמארטפונים של החברה ובמקביל גם על מכשירי אנדרואיד ו-iOS נוספים.

במסגרת שירות התמיכה החדש המגיע עם המכשירים, לו קוראת החברה Dream Team, ניתן יהיה לקבל שירותי תיקונים עד הבית ועלויות החלפת מסך זולות בהרבה מהמקובל בשוק, בעלות של 199 שקלים בלבד להחלפת מסך. בנוסף, מאפשרת החברה התנסות בת 14 ימים עם המכשיר והחזר מלא אם לא תהיו מרוצים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים