תמונות רשמיות ומדריך המשתמש של Nokia 8.1 Plus דולפים לרשת

Nokia 8.1 Plus (תמונה: suomimobiili) Nokia 8.1 Plus (תמונה: suomimobiili)

זמן קצר לאחר שהכריזה על דגם ה-Nokia X71, דגם ה-Nokia 8.1 Plus אשר עתיד להוות את הגרסה הגלובלית של המכשיר דולף לרשת בתמונות חדשות דרך משרד התקשורת הסיני, זאת בנוסף למדריך המשתמש המלא ותמונת הכרזה רשמית. המידע החדש המובא דרך כל המקורות המוזכרים מספר לנו על הפיצ’רים של המכשיר, יחד עם הצגת עיצובו הכולל.

כפי שמתואר לנו בשרטוטים של המכשיר הנראים במדריך למשתמש, ניתן להבחין בכך שלעומת ה-X71, הנוקיה 8.1 פלוס צפוי להביא עמו סורק טביעות אצבע הממוקם מתחת למסך, וזה מהווה שדרוג משמעותי לעומת סורק טביעות האצבע הממוקם בגב המכשיר. בצד הפחות זוהר של הדברים נוכל לציין כי הביקורות ברשת אודות סורק טביעות האצבע בנוקיה 9 בינתיים אינן מזהירות, כך שיש לקוות שנוקיה מתכננת לשפר את הדברים עם הדגם החדש.

מערך הצילום המשולש בגבו של המכשיר תומך במצב ה-Bothie גם לצילום תמונות וגם להסרטת וידאו באמצעות מערכי הצילום בגב ובקדמת המכשיר יחדיו, כשגם מצב הבוקה (Bokeh) נמצא כאן וניתן לשנות את חוזק הטשטוש לאחר הצילום. אם נסתכל על דגם ה-X71, נגלה כי שם נוקיה שילבה שלושה חיישני צילום של 48, 8 ו-5 מגה פיקסל, כך שייתכן שנראה את אותם החיישנים מבצעים הופעה חוזרת גם בגרסה הגלובלית.

הנוקיה 8.1 פלוס יהיה המכשיר השני של נוקיה להגיע עם חור מצלמה במסך, וזה הוא עוד דבר שנלקח מהדגם הסיני. את המכשיר ניתן להטעין באמצעות מחבר USB Type-C, כשזה תומך בהרחבת זיכרון באמצעות כרטיס זיכרון, מגיע עם זוג מיקרופונים ורמקול בודד אחד בחלקה התחתון של המסגרת. במידה ואתם עדיין משתמשים בשקע האוזניות, תשמחו לשמוע שגם זה מופיע כאן ויושב מימין לאפרכסת השמע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים