הסוף לספאם קבוצתי: WhatsApp מוסיפה אפשרות לבחור מי יכול להוסיף אתכם לקבוצה

הפיצ'ר החדש של וואטסאפ לחסימת צירופים לא רצויים לקבוצות (תמונה: venturebeat) הפיצ’ר החדש של וואטסאפ לחסימת צירופים לא רצויים לקבוצות (תמונה: venturebeat)

מפתחי וואטסאפ אמנם לוקחים את הזמן בהוספת תכונות חדשות שמבקשים המשתמשים באפליקציה, אך כעת הם שמעו את טענות המשתמשים והוסיפו לאחרונה אפשרות לבחור מי יכול לצרף אתכם לקבוצה. באמצעות האפשרות החדשה, משתמשים אשר מעוניינים לצרף אתכם לקבוצה ללא רשותכם, ייתקלו בעמוד חדש המונע מהם לעשות כך.

הפיצ’ר החדש עובד בצורה פשוטה למדי ובלחיצה על שלוש הנקודות שבחלקה העליון של האפליקציה, ניתן לגשת להגדרות > חשבון > פרטיות > קבוצות. בלחיצה על “קבוצות” יופיע בפניכם תפריט נוסף, המאפשר לכם לבחור בין “כולם”, “אנשי הקשר שלי” או “אף אחד”. במידה ובחרתם בכולם, כולם יוכלו להוסיף אתכם לקבוצות ללא רשותכם וללא הפרעה.

האפשרות המוזכרת לעיל הייתה מוגדרת כברירת המחדל של האפליקציה עד העדכון האחרון, אך כעת ניתן לבחור גם ב”אנשי הקשר שלי”. בבחירה הזו, רק אנשי קשר שאתם שמרתם יוכלו לצרף אתכם לקבוצות, אך אנשים ששמרו אתכם באנשי הקשר שלהם ואתם לא שמרתם אותם, לא יוכלו לעשות כך. ואם אתם ממש לא מעוניינים בקבוצות נוספות, ניתן לבחור ב”אף אחד” ולהנות מפיד שקט כמעט לחלוטין.

מדוע כמעט? כי גם אם בחרתם ב”אנשי הקשר שלי” או ב”אף אחד”, האנשים שנופלים תחת הקטגוריות האלה יוכלו לשלוח לכם הזמנה לקבוצה באמצעות הצ’אט הפרטי והרגיל, ושם תוכלו לאשר את הכניסה לקבוצה במצב בו תרצו בכך. ההזמנה שתגיע לצ’אט הפרטי שלכם תיעלם לאחר 72 שעות מרגע שליחתה, כך שלא מומלץ לחכות יותר מידי במקרה בו אתם כן מעוניינים בכניסה לקבוצה.

האפשרות העדכנית תחל להופיע למשתמשים המריצים את הגרסה האחרונה של האפליקציה באופן הדרגתי, כך שאם אתם משתמשים בגרסה האחרונה ועדיין לא הופיעה לכם האפשרות, זה רק עניין של זמן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים