הכירו את Pixelmator Photo – אפליקציה מקצועית לעריכת תמונות באייפד 

Pixelmator Photo for iPad (תמונה: iTunes)

בשוק בו שולטת Adobe ביד רמה עם תוכנות כמו פוטושופ ולייטרום, נראה כי יש מקום גם למצטרפים חדשים, ואפליקיציית Pixelmator Photo נראית כמו מתחרה ראויה לאפליקציות של Adobe בגזרת האייפד. האפליקציה המוזכרת נבנתה מאפס תוך חשיבה על חוויית העריכה באייפד, כך שאם יש ברשותכם אייפון ולא אייפד, לא תוכלו להוריד את האפליקציה אפילו שהיא זמינה ב-App Store.

זה נחמד מאוד לדעת כי כעת יש גם אפליקציות מקצועיות בהן ניתן להשתמש בבלעדיות על דגמי ה-iPad Pro, שעד כה לא ניצלו אפילו חלק קטן מהיכולות שלהם עקב חוסר באפליקציות תואמות. דרך האפליקציה החדשה תוכלו לשלוט בצבעים בדיוק באותה רמה בה אתם מסוגלים לשלוט במחשב, כך שמפתחי האפליקציה דאגו שלא תרגישו לרגע שאתם מוגבלים עקב השימוש באייפד.

האפליקציה תומכת ביותר מ-500 סיומות RAW, כך שלא משנה היכן צילמתם את קובץ ה-RAW שלכם, ישנו סיכוי גבוה במיוחד שהאפליקציה הזו תוכל לפתוח ולאפשר לכם לערוך אותו. בנוסף לכך, ובדומה לאפשרות ה-Content-Aware fill הנמצאת בתוכנת הפוטושופ של אדובי, ניתן לסמן את האובייקט שברצונכם להעלים, והאפליקציה תשתמש במנגנון הבינה המלאכותית שלה על מנת להעלים אותו מהתמונה.

שימוש נוסף אשר עושה האפליקציה במנגנון הבינה המלאכותית מתברר כניתוח התמונה שלכם, ושימוש במידע שנאגר בה מלא פחות מ-20 מיליון תמונות על מנת להציע לכם לערוך באופן אוטומטי את התמונה ולשנות בלחיצה אחת את המראה הסופי ללא צורך ביותר מידי מהזמן הפנוי שלכם. ובמידה ואתם מרגישים חסרי השראה, ישנם מגוון פריסטים מוגדרים מראש עליהם תוכלו ללחוץ ואלו יוחלו על התמונה שלכם ויעניקו לה מראה התחלתי טוב מאוד.

את האפליקציה ניתן להשיג מחנות האפליקציות באייפד עבור 5 דולר בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים