הוכרז: Samsung Galaxy A40 – עם מסך 5.9 אינץ’ וסלפי ב-25 מגה-פיקסל

Galaxy A40 (תמונה: Samsung) Galaxy A40 (תמונה: Samsung)

בחודשיים האחרונים הספיקה סמסונג לחשוף שישה מכשירים חדשים בסדרת הסמארטפונים Galaxy A שלה, המיועדת עבור השוק הבינוני והנמוך, יחד עם דגם אמצע נוסף בדמותו של ה-Galaxy A20e. כעת מוסיפה החברה מכשיר שביעי לרשימה עם ה-Galaxy A40, אשר מציע מסך גדול, מבנה קטן מידות במשקל נמוך, מצלמת סלפי עתירת פיקסלים ומחיר אטרקטיבי העומד סביב כ-250 אירו (כ-1,010 שקלים).

הגלקסי A40 מאמץ את מבנה המגרעת בראש התצוגה, בה משולבת מצלמת סלפי בעלת חיישן 25 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.0 המאפשר צילום וידאו ב-Full HD 1080P. המסך מגיע בגודל 5.9 אינץ’ עם פאנל Super AMOLED ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 1080×2340 פיקסלים ופורמט תצוגה של 19.5:9.

בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום כפול בו משולב חיישן 16 מגה-פיקסל ראשי במפתח צמצם f/1.7 עם זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) לצד חיישן 5 מגה-פיקסל המשמש לצילום תמונות בזווית רחבה במפתח צמצם f/2.2. מתחת למערך הצילום ממקמת החברה מבזק (פלאש) LED, כאשר במרכז גבו של הגלקסי A40 נמצא קורא טביעות אצבע ביומטרי.

מתחת למכסה המנוע משלבת סמסונג בסמארטפון מעבד מתומן ליבות בחלוקה של שתי ליבות ביצועים הפועלות בתדר מירבי של 1.8GHz ושש ליבות חסכוניות בחשמל לביצוע פעולות יומיומיות בתדר מירבי של 1.6GHz. לצד המעבד נמצא רכיב זיכרון פעולה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון MicroSD עד 512 גיגה-בייט נוספים וסוללת 3,100mAh עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה (עד 15W), הנטענת דרך מחבר USB-C.

Galaxy A40 (תמונה: Samsung)
Galaxy A40 (תמונה: Samsung)

את הגלקסי A40 משיקה סמסונג בצבעים כחול, לבן, שחור וקורל כשהם מגיעים באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי וממשק המשתמש המותאם OneUI ובמחיר המוערך בכ-250 אירו (כ-1,010 שקלים).

המכשיר לא צפוי להגיע ביבוא רשמי לישראל, אם כי אנו עשויים לראותו כאן ביבוא מקביל. סמסונג כבר השיקה בארץ את דגמי ה-Galaxy A10, ה-Galaxy A30 וה-Galaxy A50, כשדגם ה-Galaxy A70 יושק במהלך השבוע הבא במסגרת אירוע השקה שתערוך החברה ביום שני הקרוב, ה-15 באפריל. אתמול (ד’, 10.4) הציגה סמסונג גם את מכשיר ה-Galaxy A80 אשר מוביל את הסדרה החדשה ומציג מצלמה נשלפת המאפשרת סיבוב על גבי ציר לניצול מערך הצילום הראשי גם כמצלמת הסלפי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים