ווסטרן דיגיטל מכריזה על כרטיס זיכרון MicroSD למצלמות מעקב

כרטיס זיכרון WD Purple SC QD312 (מקור WD) כרטיס זיכרון WD Purple SC QD312 (מקור WD)

חברת ווסטרן דיגיטל (WD) הכריזה על כרטיס זיכרון חדש בשם WD Purple SC QD312 Extreme Endurance, כרטיס Micro SD חדש בנפח של עד 256GB השייך לסדרה הסגולה של WD כשהוא מיועד לשימוש במערכות צילום ומעקב העובדות 24/7.

כרטיס זיכרון ה-Micro SD החדש של WD מצטרף ל-WD Purple microSD הקודם אותו הציגה החברה, כשהוא מגיע בנפחים הנעים בין 64GB ועד 256GB עם מהירות גבוהה יותר, קריאה של עד 100MB/s וכתיבה של עד 65MB/s בתקן מהירות CLASS 10 ו-UHS 1.

בדומה לדגם הקודם, גם כאן WD ביצעה שינויים פנימיים על מנת למטב את הכרטיס למשימה היעודית שלו, כשהיא שמה דגש על העמידות של הכרטיס למחזורי כתיבה גבוהים יותר בהשוואה לכרטיס Micro SD רגיל, זאת לאור הייעוד שלו לסביבת עבודה הדורשת כתיבה רציפה וחוזרת על כרטיס הזיכרון.

ה-Micro SD החדש של ווסטרן דיגיטל זמין למכירה בנפחים של 64GB, 128GB ו-256GB כאשר נכון לעכשיו אין צפי השקה או מחיר.

מדובר למעשה בגרסה חדשה ומהירה יותר של ה-microSD הסגול הקודם אותו הציגה WD, מה שמראה למעשה כי אכן קיימת דרישה גבוהה עבור כרטיסי זיכרון יעודיים לתחום הצילום הדורש כתיבה רבה על זיכרון הכרטיס.

צבעי הקשת של WD

חברת WD משתמשת בשיטת קידוד לפי צבעים למוצרים השונים של החברה כשכל צבע מיועד למטרה או רמה אחרת:

  • כחול – סדרת הביניים הראשית, ביצועים ממוצעים.
  • שחור – ביצועים גבוהים.
  • אדום – מיועד למערכות אחסון NAS.
  • סגול – מיועד למערכות צילום שעובדות 24/7.
  • זהב – מיועד ל”מרכזי אחסון” עסקיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים