פייסבוק בוחנת אפשרות לשיחות עם חברים ללא צורך באפליקציית מסנג’ר

פייסבוק מסנג'ר (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) פייסבוק מסנג’ר (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

הרשת החברתית הפופולרית וחברת הענק פייסבוק (Facebook) בוחנת את האפשרות להתכתב עם חברים בתוך האפליקציה הראשית וללא צורך בהורדת אפליקציית המסנג’ר הנפרדת. דרך זו הייתה הדרך הבסיסית בה התכתבנו עם חברים עד שנת 2014, אך לאחר מכן פייסבוק הפרידה את השירות כך שנצטרך להוריד אפליקציה נוספת לסמארטפון על מנת לדבר עם החברים אותם מצאנו באפליקציה הראשית.

כעת, המפתחת ג’יין מאנצ’אן וונג (Jane Manchun Wong), אשר מתמחה בהנדסה הפוכה של יישומים, הצליחה לגלות כי פייסבוק עובדת על החזרת הכפתור להתכתבויות עם חברים כבר באפליקציה הראשית וללא צורך בהורדת המסנג’ר. אומנם, במידה ותרצו להשתמש בשאר הפיצ’רים הנמצאים כרגע באפליקציית המסנג’ר, תצטרכו להוריד את האפליקציה המלאה.

לדוגמה, במצב בו תתעניינו בביצוע שיחה קולית לחבר איתו אתם מדברים, הקיצור המהיר הממוקם באפליקציה הראשית לא ייתן לכם לעשות זאת, אלא אם כן תוריד את האפליקציה המלאה. הדבר תקף גם לשליחת תמונות, מענה תוך שימוש ב’רגשונים’ על הודעות, שיחות ועוד. עקב כך, אם אין לכם צורך ביותר משיחות צ’אט רגילות, תשמחו לשמוע על הפיצ’ר המדובר, אבל אם אתם משתמשים ביותר מכך, עדיין תתבקשו להמשיך ולהשתמש באפליקציה הנפרדת.

בנוסף לכך, אנחנו רואים בצילומי המסך של ג’יין גם עיצוב חדש ונקי יותר לאפליקציה הראשית, וזה מסיר את הגוון הכחול המאפיין את עיצובה הנוכחי של האפליקציה ומחליפו בגוון לבן יותר עם לוגו החברה בחלקו העליון והשמאלי של המסך. הכפתור למעבר לעמוד השיחות נמצא בצד ימין למעלה, כשלאחר המעבר, הכפתור למעבר לאפליקציה המלאה יימצא גם הוא באותו המקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים