הוכרז: המשחק Star Wars Jedi: Fallen Order יגיע בנובמבר

במהלך אירוע “מלחמת הכוכבים” בשיקאגו הכריזה EA כי המשחק הבא של החברה, שיתרחש בעולם “מלחמת הכוכבים”, יגיע ב-15 בנובמבר. המשחק, ששמו Star Wars Jedi: Fallen Order, מפותח על ידי חברת Respawn ויגיע למחשב האישי (דרך חנות Origin), ל-PlayStation 4 ול-Xbox One.

ההכרזה כי המשחק יהיה סיפור לשחקן יחיד עוררה את צהלת הקהל. Star Wars Jedi: Fallen Order יספר את סיפורו של קאל קסטיס (Cal Kestis), ג’דיי מתלמד ששרד את הניסיון של הקיסר לחסל את כל מסדר הג’דיי, לאחר אירועי Star Wars: Revenge of the Sith. על השחקנים יהיה להשלים את הכשרתו של קאל כאביר ג’דיי תוך כדי נסיון להמלט מכוחות האימפריה, שעדיין רודפים אתכם. הדמות הראשית תדובב על ידי קמרון מונאהן (Cameron Monaghan).

בנוסף נמסר כי המשחק לא יכלול כל סוג של מיקרו-תשלומים (Microtransacions), ואלו גם לא יתווספו לאחר ההשקה – הכרזה נוספת שגרמה לקהל לצהול בשמחה. בשנים האחרונות EA התמקדה במיקרו-תשלומים ומשחקי מולטיפלייר, לכן ההכרזה על סיפור לשחקן יחיד ללא מיקרו-תשלומים הפתיעה ושימחה את קהל המעריצים. אין ספק כי EA מעוניינת להמנע משערוריה נוספת כמו זו שהתרחשה בהשקת Star Wars: Battlefront 2.

פרט נוסף מעניין מהכרזת המשחק עוסק בטכנולוגיה שמתחת לפני השטח: Star Wars Jedi: Fallen Order ישתמש במנוע Unreal. עובדה זו מפתיעה בהתחשב בכך של-EA יש מנוע משחק משלה, Frostbite, בו נוהגת החברה לשתמש באופן נרחב. הבחירה להשתמש ב-Unreal, שכנראה ידרוש מ-EA לשלם עמלה לאחת המתחרות שלה, Epic Games, אינו מובן מאליו.

המשחק זמין כבר כעת לרכישה מוקדמת באתר של EA.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים