הדלפה: שיאומי עובדת על סמארטפון עם מצלמה נשלפת למותג Redmi

שלט שיאומי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

פגשנו את הרעיון בצורה הזו לראשונה ביוני 2018, כאשר Vivo הציגה את ה-NEX S, והנה אנחנו כבר שנה קדימה ונתקלים בלא מעט סמארטפונים שמעוניינים לשלב מצלמה שקופצת מהמסגרת במקום מגרעת המפריעה לחוויית התצוגה השלמה. בפוסט שהעלה מנהל המותג של שיאומי לרשת החברתית הסינית Weibo, אנחנו רואים לראשונה סמארטפון מסתורי המגיע עם מצלמת נשלפת תחת מותג רדמי (Redmi) המוזל של החברה.

בתמונה הפשוטה לכאורה של ארבעה בקבוקים, נמצא גם סמארטפון השוכב על דף נייר בעל סימונים, ואם נסתכל היטב לתוכו, נגלה כי בחלקו העליון ישנו חיתוך המסמל מקום למצלמה נשלפת. המכשיר המוצג בתמונה מגיע בצבע אדום, כשלצד המצלמה הנשלפת נוכל להבחין גם בשקע אוזניות, פס אנטנה ומיקרופון.

סמארטפון מסתורי מבית Redmi (תמונה: sparrowsnews)
סמארטפון מסתורי מבית Redmi (תמונה: sparrowsnews)

לאחרונה התגלה כי שיאומי עובדת על סמארטפון למותג Redmi שיתבסס על מערכת השבבים Snapdragon 855, אך אנחנו לא בטוחים האם זה יהיה המכשיר המוצג בתמונה. הדלפה חדשה שעלתה גם היא ברשת החברתית הסינית Weibo מציגה תמונה ממה שאמור להתברר כמפרטו של המכשיר, ושם מוצג שימוש במערכת השבבים Snapdragon 730 המיועדת לשוק הביניים.

בנוסף לכך, בהדלפה המדוברת ניתן לראות גם שימוש בסוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה ומערך צילום המורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן שלישי ואחרון ברזולוציית 13 מגה פיקסל. בשלב זה לא ניתן לדעת האם מדובר במערך צילום כפול אחורי ומצלמה אחת קדמית, או שמא מדובר במערך צילום משולש אחורי בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים