הדלפה: הגרסה הסטנדרטית של ה-OnePlus 7 נחשפת במלואה בסרטון ותמונות הדמיה

OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba)

לאחר שהמדליף המוכר Onleaks@ סיפק הצצה מלאה ל-OnePlus 7 Pro עם מצלמת הסלפי הנשלפת והמסך המלא, כעת הוא מתפנה להציג את הגרסה הסטנדרטית של המכשיר, אשר מציעה עיצוב קצת פחות מלהיב ויותר מוכר. ה-OnePlus 7 צפוי להביא עמו שינוי עיצוב משמעותי, כך שאנחנו תוהים כיצד החברה עומדת למתג את המכשיר המוצג לעיל.

ייתכן כי המכשיר המוצג יתברר לבסוף כ-OnePlus 6T 5G או תחת כל שם דומה, אך בשלב זה המדליף מסביר לנו שזו היא הגרסה הסטנדרטית של ה-OnePlus 7. דרך תמונות ההדמיה נוכל להבחין בחזיתו במסך בגודל 6.2 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ועם מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון ובדומה ל-OnePlus 6T.

גם שולו התחתון של המכשיר נראה גדול יותר משולו התחתון של ה-OnePlus 7 Pro אותו ראינו קודם לכן, כך שייתכן שזה הוא עוד איזור בו החברה תבחר לבצע הפרדה בין המכשירים. מידותיו של ה-OnePlus 7 מתפרסות לאורך של 157.7 מילימטרים, יחד עם רוחב של 74.8 מילימטרים ועובי של 8.1 מילימטרים. במידה ונחשב גם את בליטת המצלמה כלפי חוץ, נגיע לעובי של 9.5 מילימטרים המעיד על כך שהבליטה מוסיפה לנו 1.4 מילימטרים לעובי הסופי.

OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba)
OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba)

במעבר לגבו של המכשיר נסתכל על מערך צילום כפול במקום מערך הצילום המשולש שיופיע בדגם הפרו, אך הפעם וואן פלוס בוחרת למקם את מבזק ה-LED בתוך המודול של המצלמות, מה שיוצר פס אחיד ומעט ארוך יותר מהדור הקודם. לוגו החברה נותר מתחת למערך הצילום, כששאר הגב נקי למדי מסימנים. על פי התמונות לא ניתן למצוא במכשיר שקע אוזניות, ובאמצעות מתאם תוכלו לשמוע שירים דרך מחבר מסוג USB Type-C.

שאר השמועות הסובבות את המכשיר כרגע מספרות לנו על שילובה של מערכת השבבים Snapdragon 855, יחד עם 6 עד 10 גיגה-בייט של זיכרון עבודה בדומה לדורות הקודמים, ולצד 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון. את המערך כולו עתידה להניע סוללה בקיבולת 4150 מיליאמפר/שעה, כשזו מריצה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי המוסתרת תחת ממשק המשתמש OxygenOS.

את סדרת ה-OnePlus 7 עתידה הסינית לחשוף ב-14 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים