צפו בטריילר האחרון של “אקס-מן: הפניקס האפלה”

סופי טרנר מתוך “הפניקס האפלה” (תמונה באדיבות פורום פילם)

בחודשיים הקרובים אי אפשר יהיה להתחמק מסופי טרנר (Sophie Turner). אם מאיזושהי סיבה אתם לא עוקבים אחרי עונת הסיום של “משחקי הכס“, בה היא היא מככבת, כנראה שתתפסו אותה ב”אקס-מן: הפניקס האפלה” (X-Men: Dark Phoenix). היא תשחק את הנבלה הראשית של הסרט, או לפחות חצי ממנה. לפי הטריילר החדש והאחרון של הסרט ששוחרר, היא תהייה אכזרית לחלוטין.

הטריילר מראה את ההיתקלות הראשונה בין ג’ין גריי, המוטאנטית החזקה אותה טרנר משחקת, לבין אנרגיית הפניקס ההרסנית. גיבורי האקס-מן יוצאים למשימה בחלל, במטרה לעזור ל-NASA לחלץ מעבורת שניתק איתה הקשר. כאשר המוטאנטים מגיעים לחלץ את אנשי הצוות, משהו תוקף – כוח קוסמי לא מובן, שנכנס לתוך ג’ין והופך להיות חלק ממנה. הכוח מתקשר עם ג’ין בדמותה של ג’סיקה צ’סטיין (Jessica Chastain), ומעודד את ג’ין לפעול באלימות הרסנית – אלימות שג’ין עצמה נהנית ממנה, כנראה.

כפי שראינו בטריילרים קודמים, האקס-מן ואחוות המוטאנטים של מגנטו נאלצים לשתף פעולה כדי לעצור אותה, אך ללא הסכמה מוחלטת על דרך פעולה. חבריה של ג’ין, גיבורי האקס-מן, רוצים להציל אותה, למרות שהם מכירים בזה שיתכן וזה לא אפשרי. מגנטו, אותו שוב מגלם מייקל פסבנדר (Michael Fassbender), לא רוצה לקחת סיכונים – הוא רוצה לחסל אותה וזהו. הרושם הראשוני שמתקבל הוא שאין לו שום סיכוי אפילו להתקרב אליה.

“אקס-מן: הפניקס האפלה” יעלה למסכים בישראל ב-6 ביוני הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים