וידאו: iOS על מכשיר HTC Magic! (אבל לא באמת)

יש לכם מכשיר של HTC? חשבתם פעם לנסות את מערכת ההפעלה הפופולארית של האייפון על מכשירכם? עכשיו זה אפשרי (כמעט)! בסרטון הבא תוכלו לראות חיקוי (סיני) מוצלח מאוד למערכת ההפעלה המוכרת של האייפון, הטאץ’ והאייפד – ה-iOS – רץ על מכשיר ה-HTC Magic.

בתור אחד שכבר יצא לו להתנסות עם מערכת ההפעלה הניידת של אפל, אני חייב להגיד שמדובר בחיקוי מדוייק להפליא. הכל עובד בצורה מושלמת: האנימציות, התיקיות, המקלדת ואפילו המולטיטאסקינג. לצערי, המערכת המשוכפלת מראה גם חיסרון אחד בולט – המהירות. המערכת הרצה על ה-Magic מזכירה למעשה אייפון 3G המריץ את גרסה 4.0 של iOS – איטי ומגמגם. למרות חיסרון זה, אנו בהחלט רואים פה עבודה יפה, ואם היא תצא אי פעם לציבור – נשמח לנסות אותה על מכשירי HTC החדישים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים