אלו הם מכשירי Huawei שיקבלו את עדכון EMUI 9.1 עם אנדרואיד 9

Huawei P30 Pro (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Huawei P30 Pro (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

אנדרואיד 9 ממשיכה להגיע לאיטה לסמארטפונים נוספים, זאת בעוד הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה כבר נמצאת בבדיקות בטא אצל מפתחים לקראת שחרורה בהמשךך השנה. כעת אנו לומדים כי חברת Huawei מתכננת לעדכן לא מעט ממכשיריה לממשק המשתמש המותאם EMUI 9.1, שהושק לצד מכשירי סדרת ה-Huawei P30 ומבוסס על אנדרואיד 9.

סך המכשירים אליהם צפויה להגיע הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה עומד על 49 דגמים, חלקם, כמו סדרות ה-P30 ו-Mate 20, כבר קיבלו או לכל הפחות החלו לקבל את העדכון בעולם, כאשר מעל 20 דגמים נוספים כבר נמצאים בבדיקות לעדכון EMUI 9.1, כשהחברה תחל בבחינת דגמים נוספים בהמשך.

פרט לעדכון הצפוי לאנדרואיד 9, וואווי הוסיפה לא מעט שדרוגים משלה לממשק המשתמש EMUI 9.1, המשמעותיים שבהם מגיעים בדמות שיפור בביצועים ובחיסכון בנפח האחסון במכשיר. על פי החברה, מעבר למערכת קבצים חדשה (EROFS) מוביל לשיפור של מהירות הכתיבה והקריאה של קבצים לטווח הארוך, כך שניתן להשיג שיפור של עד 20% בביצועי המערכת, זאת לצד חיסכון משמעותי בנפח האחסון הזמין לשמירת קבצים על המכשיר.

עם EMUI 9.1 מוסיפה החברה תמיכה גם ב-GPU Turbo 3.0 לשיפור הביצועים וצריכת החשמל של הטלפונים בזמן משחקים. לפי החברה, העדכון החדש מעניק שיפור של עד 10% בצריכת החשמל בזמן משחק אל מול הביצועים שהושגו בשימוש ב-GPU Turbo 2.0 מהדור הקודם. בנוסף, יגיעו עם EMUI 9.1 גם רקעים חדשים, כלים למדידת מרחק במציאות רבודה (AR), אפשרויות עריכה חדשות בוידאו ושיתוף מהיר של קבצים, תמונות וסרטונים עם OneHop של Huawei. חשוב לציין כי לא כל התכונות החדשות יגיעו לכלל המכשירים באופן שווה.

המכשירים שכבר הושק עבורם העדכון כוללים את דגמי סדרת ה-Huawei P30, ה-Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20X וה-Mate 20 RS Porsche Design.

להלן רשימת המכשירים אותם בוחנת כיום וואווי לעדכון ל-EMUI 9.1 והמכשירים אותם מתכננת החברה להוסיף לרשימת העדכונים בהמשך הדרך:

נמצא בבחינה לעדכון EMUI 9.1מתוכנן לבחינה עתידית לעדכון EMUI 9.1
Huawei Mate 10 / Mate 10 ProHuawei Nova 4e / Nova 3e
Huawei Mate RS Porsche DesignHuawei Enjoy 9 Plus / Enjoy 8 Pllus
Huawei Mate 9 / Mate 9 ProHuawei Enjoy Max
Huawei Mate 9 Porsche DesignHuawei Enjoy 9S / 9e / 7S
Huawei P20 / P20 ProHonor 9 lite
Huawei P10 / P10 PlusHonor 8X Max
Huawei Nova 3 / Nova 3iHonor 20i
Huawei Nova 4Honor 9i
Huawei Nova 2SHonor 7X
Honor 10Huawei MediaPad M5 10.1 / 8.0 / 8.4
Honor View 10 / View 10 liteHuawei MediaPad M5 Pro 10.8
Honor Play / Play 8AHuawei MediaPad 5T 10.1
Honor Note 10
Honor 9 / V9
Honor 8X
Honor Maimang 7

בשלב זה לא מסרה החברה מועדים מדויקים או מוערכים בהם היא צפויה להציג את העדכון למכשירים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים