מפרטם המלא של ה-OnePlus 7 וה-OnePlus 7 Pro נחשף בהדלפה חדשה

OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba) OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba)

גל ההדלפות אודות זוג המכשירים הבאים מבית OnePlus ממשיך לזרום לרשת וההדלפה האחרונה חושפת פרטים חדשים על הצמד המככב. את עיצובם של השניים ראינו כבר בתחילת מרץ עם ה-OnePlus 7 Pro ובאמצע אפריל עם ה-OnePlus 7 הסטנדרטי.

OnePlus 7 Pro

על פי ההדלפה הנוכחית, ה-OnePlus 7 Pro (ייתכן כי ייקרא גם Pro 5G), יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD, עם יחס תצוגה של 19.5 על 9 ובפריסה של 3120 על 1440 פיקסלים. גולת הכותרת מתחלקת במקרה הזה לשתיים, כשניתן לחשוב על הסרת המגרעת כגולת הכותרת ועל קצב הריענון הגבוה אשר קפץ ל-90 הרץ כגולת הכותרת גם כן. כך או כך, לוואן פלוס יש במה להתגאות.

חטיבת הביצועים מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 855, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר ומחולקת לליבה אחת עוצמתית, לצד 3 ליבות חזקות ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל. יחד איתה יש לנו גם 6, 8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, בתוספת של 128 גיגה-בייט של נפח אחסון לגרסת ה-6 גיגה-בייט ו-256 גיגה-בייט לגרסאות ה-8 ו-12. את המערך כולו מפעילה סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, עם תמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית ה-Warp Charge בהספק של 30 וואט.

OnePlus 7 Pro (תמונה: Pricebaba)
OnePlus 7 Pro (תמונה: Pricebaba)

מערך הצילום במכשיר יציע חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/1.6 ותמיכה במייצב אופטי, כשהחיישן המשני יגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.4 ותמיכה בזום אופטי עד פי 3, בעוד שהחיישן האחרון מספק זווית רחבה של 117 מעלות ברזולוציית 16 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.2. מצלמת הסלפי לא נותרה מאחור, כשזו מגיעה עם רזולוציה של 16 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.0.

כפי שידוע לנו מההדלפה הנגעה לעיצובו של המכשיר, נוכל לספר שגרסת הפרו של ה-OnePlus 7 אינה מאפשרת צילום סלפי בכל רגע נתון, אלא דורשת את העלאתה של מצלמת הסלפי מהמסגרת כשרק לאחר מכן תוכלו לצלם. את המהלך הזה ביצעה וואן פלוס על מנת להעלים את המגרעת, ולאפשר חוויית מסך מלא אמיתית. בנוסף לכך, יש לנו כאן גם סורק טביעות אצבע מתחת למסך, והגעה בצבעים כחול, אפור וחום.

OnePlus 7

ההדלפה החדשה לא מגלה לנו המון אודות ה-OnePlus 7, אך בהתחשב בעובדה שהמכשיר צפוי לצאת לאור באופן רשמי רק ב-14 במאי, ייתכן כי עד אז נראה פרטים מלאים יותר. עיצובו של זה נחשף לפני כשבוע בלבד, אז גילינו כי הוא יגיע עם מערך צילום כפול, ולא משולש כמו אחיו הבוגר, כשגם המגרעת עושה הופעה פה ומבטלת את חוויית המסך המלא.

OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba)
OnePlus 7 Standard (תמונה: pricebaba)

בחזיתו של הדגם הסטנדרטי נמצא מסך בגודל 6.4 אינץ’ לעומת 6.7 אינץ’, ברזולוציה נמוכה יותר העומדת על +Full HD במקום +Quad HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. כאמור לעיל, מצלמת הסלפי עתידה לקחת חלק קטן מהגזרה העליונה של המסך, שם וואן פלוס מאחסנת את מצלמת הסלפי שתהיה זמינה לשימוש בכל רגע נתון.

מערך הביצועים מונע על ידי מערכת השבבים Snapdragon 855, יחד עם 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון בהתאמה. את החטיבה הזו דואגת לתדלק סוללה בקיבולת 3700 מיליאמפר/שעה, וזו תומכת בטעינה מהירה בהספק של 20 וואט כדוגמת זו הזמינה ברגעים אלו בכל דגמי ה-OnePlus 6T. מערך הצילום הכפול שבגבו מורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/1.7, כשהחיישן המשני הינו חיישן עומק בלבד ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

זמינות

על סדרת ה-OnePlus 7 צפויה הסינית להכריז ב-14 במאי, אז תחשוף החברה גם את אוזניות ה-Bullets Wireless 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים