הדלפה: זה המבט הראשון שלנו על iPhone XI Max

Apple iPhone XI Max (תמונה: cashkaro) Apple iPhone XI Max (תמונה: cashkaro)

גל ההדלפות שילווה אותנו עד להכרזתה הרשמית של אפל על דגמי האייפון הבאים החל, וזה מביא עמו פרטים רבים חודשים שלמים לפני ההכרזה. המדליף הפופולרי OnLeaks@ דואג להציג תמונות הדמיה וסרטון מלא של המכשיר הגדול הבא מבית אפל, אשר יחליף את ה-iPhone XS Max ועתיד להביא עמו מערך צילום משולש.

לעומת המראה המוזר במיוחד של מערך הצילום המשולש בדגם ה-iPhone XI, נראה כי שלוש המצלמות משתלבות באופן סביר למדי בדגם הגדול מהשניים, זאת עקב כך שה-iPhone XI Max מציע גוף גדול הרבה יותר מזה של אחיו הקטן. באופן יחסי, מערך הצילום נותר באותו הגודל עבור זוג המכשירים, אך כאשר אנחנו מגדילים את גופו של האייפון, מערך הצילום נראה קטן ומותאם יותר בהשוואה.

Apple iPhone XI Max (תמונה: cashkaro)
Apple iPhone XI Max (תמונה: cashkaro)

על פי ההדלפה, אפל צפויה לשמור את המגרעת הגדולה לשנה נוספת, אם כי בדגמים החדשים המגרעת תהיה מעט קטנה יותר באופן בלתי ניתן להבחנה. מידותיו של הדגם הגדול תופסות אורך של 157.6 מילימטרים, זאת בנוסף לרוחב של 77.5 מילימטרים, עובי של 8.1 מילימטרים ובתוספת של 1.2 מילימטרים לבליטת המצלמה מגב המכשיר.

מסכו של המכשיר מגיע בגודל זהה לקודמו, כשזה ממשיך להציע את מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם מגרעת בחלקו העליון ושוליים קטנים המקיפים אותו, וניתן לצפות כי זו פעם נוספת יהיה זה מסך העושה שימוש בפאנל OLED. גם בדגם זה נוכל להבחין במתג ההשתקה החדש, אשר החליף את צורתו לעיגול בדורות החדשים לעומת הפס בדורות הקודמים. עם זאת, זוג המכשירים משתפים ביניהם לא מעט מאפיינים כששניהם חולקים את מחבר ה-Lightning המיושן, גב העשוי משכבת זכוכית אחת, מערך צילום משולש ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים