אפליקציות WhatsApp ו-Messenger מקבלות עדכונים חדשים

פייסבוק מסנג'ר (תמונה: Facebook) פייסבוק מסנג’ר (תמונה: Facebook)

יומו הראשון של כנס המפתחים F8 חלף וזה הביא עמו לא מעט חידושים לזוג אפליקציות המסרים המרכזיות של פייסבוק, אלו הן WhatsApp ו-Messenger. זוג האפליקציות יקבלו ריענון לחוויית השימוש בהן, אך במרכז העדכונים נמצאת אפליקציית מסנג’ר, שכעת תגיע גם עם אפליקציה ייעודית למחשבים.

העדכונים הקלים אותם WhatsApp קיבלה מסתכמים ברעיון לדירוג התוכן בו אתם מעוניינים לצפות, כך שהאפליקציה תדע מה להראות לכם קודם, אך בפייסבוק לא הרחיבו אודות הרעיון מעבר לכך. בנוסף, וואטסאפ לעסקים תאפשר הצגת ‘תפריט’ בו יוצגו המוצרים אותם העסק מציע, כך שהלקוחות המתקשרים עם בעל העסק דרך האפליקציה יוכלו לראות את הצעותיו.

חידוש נוסף אשר עובד באופן הרמוני במיוחד עם הפיצ’ר המוזכר קודם לכן, מתגלה כאפשרות לביצוע תשלומים דרך וואטסאפ וללא צורך במעבר לאפליקציית הבנק או כל אפליקציה אחרת. החברה שואפת להפוך את רעיון התשלומים דרך וואטסאפ לסטנדרט, וניסוי שהתבצע עם כמיליון אנשים בהודו כבר הראה הצלחה, לדברי החברה, מה שמוביל את פייסבוק להפיץ את שיטת תשלומים זו לשאר העולם בהמשך.

WhatsApp Buisness (תמונה: Youtube)
WhatsApp Buisness (תמונה: Youtube)

פייסבוק מסנג’ר

מספר חידושים אותם קיבלה אפליקציית מסנג’ר מתבטאים בכך שכעת ניתן להשתמש באופן נוח מתמיד באפליקציה של השירות המיועדת למחשבי Windows או Mac, כך שלא משנה היכן אתם נמצאים, תוכלו לשוחח דרך המסנג’ר. יתרה מכך, פייסבוק מנסה לאמץ את מאפיין הביצועים לו היא קוראת LightSpeed, ועקב כך אנחנו רואים כבר בגרסה החדשה של מסנג’ר צריכת נפח אחסון פחותה, ביצועים מהירים יותר ועוד.

יחד עם הדברים הללו, בגרסה החדשה של האפליקציה ניתן יהיה לצפות בסרטונים עם חברים דרך שיחת וידאו משותפת באפליקציה, מה שמספק תחושה של ישיבה לצפייה בטלוויזיה עם חברים במציאות. במידה ותרצו לקחת את הדברים לעולם האמיתי, תמצאו שבאמצעות API חדש שישוחרר למפתחים ניתן לקבוע פגישות דרך המסנג’ר וללא צורך באפליקציה נוספת.

Messenger for Windows (תמונה: Facebook newsroom)
Messenger for Windows (תמונה: Facebook newsroom)

פיצ’ר נוסף המיועד לקרב אתכם לחבריכם יותר מאי פעם, הוא הטאב החדש אותו הקדישה פייסבוק בתוך אפליקציית המסנג’ר רק לצפייה בתכנים אותם חבריכם משתפים. דרך טאב Close Friends תוכלו לצפות בכל הסטוריז אותם שיתפו חבריכם בפייסבוק, להעלות סטורי בעצמכם, לשוחח ועוד.

הרעיון הגדול עליו פייסבוק דיווחה כעת באופן רשמי ככזו שהיא עובדת עליו, הוא שילוב בין WhatsApp ו-Instagram למסנג’ר, כך שנוכל לדבר עם כל משתמש באפליקציות האחרות ללא צורך בפתיחתן והיישר מהמסנג’ר.

את שלל העדכונים החדשים פייסבוק דוחפת כבר ברגעים אלו למשתמשים, כך שאנחנו מצפים לראותם בקרוב על מסכי הסמארטפונים שלכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים