זה הוא ה-OnePlus 7 Pro עם המצלמה הנשלפת בכל צבעיו

OnePlus 7 Pro (תמונות: Winfuture) OnePlus 7 Pro (תמונות: Winfuture)

כשאנחנו נמצאים במרחק של שבוע בלבד ממועד ההכרזה הרשמי על המכשיר, המדליף המוכר Roland Quandt חושף את הסמארטפון הבא מבית וואן פלוס, ה-OnePlus 7 Pro בכל צבעיו, ועם המצלמה הנשלפת בחוץ. את המכשיר ראינו כבר בתמונות הכרזה שהודלפו לפני מספר ימים בלבד, אך כעת אנחנו נתקלים בצבעים נוספים ובמבט ראשון על המצלמה הנשלפת.

בתמונות החדשות ניתן לראות בבירור לראשונה את סליידר ההתראות, לו דאגו רבים ממעריצי החברה אשר חשבו כי האחרונה בחרה להסיר אותו בדגמים החדשים. לצבע החדש המוצג בתמונות קוראת החברה אלמונד (בעברית – שקד מצוי), כך שמובן לנו לחלוטין מהיכן וואן פלוס קיבלה את ההשראה לצבע החום הבהיר, אותו ניתן לדמות כמעט לזהב בתמונות ההכרזה.

OnePlus 7 Pro (תמונות: Winfuture)
OnePlus 7 Pro (תמונות: Winfuture)

כאמור, בתמונות העדכניות נוכל להבחין גם במצלמה הנשלפת, אותה אנחנו רואים לראשונה אחרי לא מעט הדלפות שסיפרו לנו על קיומה. וואן פלוס הכניסה את המצלמה הנשלפת למשחק על מנת להיפטר לחלוטין מהמגרעת שהתקיימה בחלקו העליון של המכשיר, ועל פי השמועות החדשות, עלייתה של המצלמה מהירה במיוחד וזו עתידה להציע את פתיחת המכשיר באמצעות סריקת פנים.

עוד בגלריה מרובת התמונה אותה הפיץ המדליף אנחנו צופים לראשונה בחלקו התחתון של המכשיר, שם אנחנו רואים את הגריל לרמקול התחתון, מיקרופון, שקע טעינה מסוג USB Type-C, פס אנטנה ומיקרופון נוסף. שאר הפרטים הידועים לנו אודות ה-OnePlus 7 Pro מספרים על מסך בגודל 6.67 אינץ’ עם תמיכה ב-+HDR 10, מערכת שבבים Snapdragon 855 ו-6/8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה לבחירת המשתמש.

את הפרטים המלאים אודות ה-OnePlus 7 Pro תוכלו למצוא בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים