הוכרז: ZTE Blade A7 – עם עיצוב מודרני, מפרט מרשים ומחיר של כ-300 שקלים

ZTE Blade A7 (תמונה: ZTE) ZTE Blade A7 (תמונה: ZTE)

חברת ZTE הסינית חשפה את ה-Blade A7, מכשיר המשלב בין מפרט מרשים למחיר משתלם. הסמארטפון החדש מבית החברה מציע מערכת שבבים עוצמתית מבית מדיה-טק, עיצוב מודרני עם מסך בעל פריסה מרשימה, סוללה בקיבולת טובה ומחיר שפשוט קשה לעמוד בפניו.

בחזיתו של ה-Blade A7 מככב מסך בגודל 6 אינץ’, עם פאנל מסוג TFT LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1560 על 720 פיקסלים. בחלקה העליון של התצוגה ישנה מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’, ומעליה מתיישבת אפרכסת השמע הממוקמת כפס בתוך השול העליון. מתחת לפני השטח לא נמצא סורק טביעות אצבע מרשים, או בכלל, כשהאפשרות היחידה לפתיחת המכשיר תהיה קוד או סריקת פנים.

מערך הביצועים של המכשיר מתבסס על מערכת השבבים Helio P60 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ, ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי זהה. לצידה של המערכת הזו רצים גם רכיב זיכרון עבודה על סך 2 או 3 גיגה-בייט, ו-32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

ZTE Blade A7 (תמונה: ZTE)
ZTE Blade A7 (תמונה: ZTE)

חטיבת הצילום של המכשיר אינה מרשימה במיוחד, אך היא אינה מכוונת גם להיות כזו תחת תג מחיר כה נמוך. החיישן הראשי שבגב המכשיר מציע רזולוציה של 16 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.0, בעוד שמצלמת הסלפי שבחזית מציעה רזולוציה של 5 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.4. את המערך כולו מתדלקת סוללה בקיבולת 3200 מיליאמפר/שעה הנטענת בקצב מירבי של 7.5 וואט.

את ה-ZTE Blade A7 תשיק החברה בשוק המקומי שלה בסין, שם ניתן יהיה להשיגו בצבעים שחור, שחור-כחול וכחול עבור 599 יואן (כ-310 שקלים) לגרסת ה-2/32 גיגה-בייט ו-699 יואן (כ-365 שקלים) לגרסת ה-3/64 גיגה-בייט, כשהמשלוחים הראשונים יחלו ב-17 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים