מפתח משחקים רומז על קיומו של Red Dead Redemption 2 למחשב

המשחק Red Dead Redemption 2 המשחק Red Dead Redemption 2

מפתח לשעבר בחברת Rockstar, אשר רצה לציין את המשחקים עליהם עבד בזמן שהותו בחברה, ציין בין הכותרים השונים גם את Red Dead Redemption 2 בגרסה למחשב האישי. גרסת המחשב האישי של RDR2 לא הוכרזה באופן רשמי, והרשומה אודות המשחק נמחקה מהפרופיל של המפתח זמן קצר לאחר שפרסומים בנושא החלו להופיע באינטרנט.

מדובר באדם בשם נאן מה (Nan Ma). אם תהיתם פעם מי אחראי על הפיזיקה במשחקים כמו GTA, אזי נאן הוא אחד מהם: הוא פיתח מודלים של פיזיקה שאיפשרו לכל מיני עצמים במשחק לנוע בצורה אמינה. אולם נאן לא עבד רק על GTA – בפרופיל שלו ניתן למצוא משחקים נוספים עליהם עבד, כמו Max Payne 3 למשל. נאן היה מועסק בסטודיו של רוקסטאר בטורונטו לפני שעזב כדי להקים סטודיו משחקים משלו למציאות מדומה. בין היתר נאן ציין כי עבר על RDR2 למחשב האישי.

הרשומה נמחקה זמן קצר לאחר הפרסום

זו לא הפעם הראשונה שבה פרופיל מקצועי של מפתח ברוקסטאר רומז על פיתוחו של RDR2 למחשב. בשנת 2016 מפתח נוסף שעבד בחברה, בסטודיו Rockstar Leeds, שיתף בפרופיל ה-LinkedIn שלו כי הוא עבד על RDR2 למחשב האישי. גם במקרה זה, הרשומה נמחקה לאחר הפרסום.

Red Dead Redemption 2 נחשב לאחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. המשחק מתרחש במערב הפרוע, בשנת 1899, עם סיפור מעניין ועשיר בדמויות. המשחק זכה לציון הפנומנלי 97 ב-Metacritic, שם הוא גם רשום כמשחק הטוב ביותר אי פעם ל-PlayStation 4 ול-Xbox One. בסוף השבוע הראשון להשקתו המשחק הכניס למעלה מ-725 מיליון דולרים. ניתן להבין, אם כך, את רצונם של שחקני המחשב האישי לשחק ב-RDR2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים