הדלפה: זה הוא מפרטו המעודכן ומחירו של ה-Huawei P20 Lite 2019

Huawei P20 Lite 2019 (תמונה: winfuture) Huawei P20 Lite 2019 (תמונה: winfuture)

לאחר שראינו לראשונה את תמונות הכרזתו וחלקים ממפרטו של ה-Huawei P20 Lite 2019 לפני יומיים בלבד, מפרטו עודכן והשתנה כמעט לחלוטין מההדלפה האחרונה עליה דיווחנו, וכעת אנחנו רואים כי מסכו יהיה גדול משמעותית וכך גם הסוללה איתה הוא יגיע. מנגד, תמונות ההכרזה שהודלפו בכתבה האחרונה, נכונות גם לאחר העדכון.

בחזיתו של המכשיר אנחנו מקבלים מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2310 על 1080 פיקסלים. חלקה העליון של התצוגה כולל מגרעת בתצורת חור מצלמה במסך, כך שאם אינכם מחובבי המגרעות, סביר להניח שזה הוא לא המכשיר בשבילכם. בצד הטוב של הדברים ולפי התמונות, זה הוא חור מצלמה קטן במיוחד שבאמצעות רקע כהה יהיה ניתן להתעלם ממנו ברוב הזמן.

גזרת הביצועים מונעת על ידי מערכת השבבים Kirin 710, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר ומציעה 8 ליבות עבודה. יחד איתה אנחנו מקבלים גם 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM) ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. הסוללה שתריץ את התזמורת כולה תגיע בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, ותיטען דרך מחבר מסוג USB Type-C.

מערך הצילום הראשי של המכשיר מציע ארבעה חיישני צילום ברזולוציות של 24, 8 וזוג חישני 2 מגה פיקסל, בזמן שחיישן ה-24 מגה פיקסל יגיע במפתח צמצם של f/1.8. מצלמת הסלפי הממוקמת בתוך חור המצלמה כוללת רזולוציה של 16 מגה פיקסל, וזו תלכוד אור דרך מפתח צמצם f/2.2. תפקידם של זוג חיישני ה-2 מגה פיקסל עתיד להתברר כעזרה בצילום המאקרו ובטשטוש הרקע, בעוד שחיישן ה-8 מגה פיקסל יציע צילום בזווית רחבה

מידותיו של הסמארטפון מתפרסות לאורך של 159.1 מילימטרים, יחד עם רוחב של 75.9 מילימטרים, עובי של 8.3 מילימטרים ומשקל המסתכם ב-178 גרם. סורק טביעות האצבע שיתיר לכם גישה אל המכשיר מתיישב בגבו, שיוצע במגוון צבעים הנעים בין שחור, לירוק-תכלת וסגול-ורוד.

מחירו המשוער ינוע בין 280 ל-330 אירו, בעוד שאירוע הכרזתו יתפוס מקום במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים