צפו בטריילר של “שליחות קטלנית: גורל אפל”

לינדה המילטון מתוך שליחות קטלנית: גורל אפל (תמונה: Paramount Pictures)

פרמאונט (Paramount) שחררה טריילר ראשון לסרט הבא בסדרת “שליחות קטלנית”. מה שמיחד את הסרט החדש, “גורל אפל” (Terminator: Dark Fate), הוא שלראשונה מאז הסרט השני, ג’יימס קמרון (James Cameron) מעורב ביצירת הסרט.

קמרון המציא את העולם של “שליחות קטלנית”, וביים את שני הסרטים הראשונים. כעת הוא ממשיך מהנקודה בה הוא עצר – “גורל אפל” הוא המשך ישיר ל”יום הדין”, הסרט השני, ומתעלם משאר הסרטים שהופיעו מאז בפרנצ’ייס. במאי הסרט הוא טים מילר (Tim Miller), במאי “דדפול” הראשון, וזה יהיה הסרט השני שלו באורך מלא.

“שליחות קטלנית: גורל אפל” מציג מספר דמויות חדשות. נטליה רייס (Natalia Reyes) משחק נערה שמותקפת על ידי רובוט מחסל מהעתיד, מסיבות שעדיין לא ברורות לנו. גם היא מקבלת מלאכית שומרת – חצי אישה חצי מכונה אותה משחקת מקנזי דייוויס (Mackenzie Davis).

נדמה ששתיהן לא לחלוטין מבינות מה קורה, אך הן מקבלות הדרכה מלא אחרת מאשר שרה קונור – אותה שוב תשחק לינדה המילטון (Linda Hamilton), גם לראשונה מאז הסרט השני בסדרה. את הרובוט המחסל התורן ישחק גבריאל לונה (Gabriel Luna), שמגיע עם מספר טריקים חדשים בשרוול. גם ארנולד שוורצנגר (Arnold Schwartzenegger), המחסל המקורי, חוזר שוב לסרט – והרובוט שלו, בדיוק כמוהו, מפגין סימני זקנה, מה שכנראה יתקשר לעלילה בצורה מסוימת.

“שליחות קטלנית: גורל אפל” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-1 בנובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים