הוכרז: Motorola Moto Z4 – עם מסך OLED ותמיכה ב-Moto Mods

Motorola Moto Z4 עם 360 Camera Moto Mod (תמונה: מוטורולה) Motorola Moto Z4 עם 360 Camera Moto Mod (תמונה: מוטורולה)

מוטורולה ממשיכה לחדש את סדרת הביניים עם מכשירים חדשים, והפעם זה הוא ה-Moto Z4 – מכשיר ביניים בעל מצלמה בודדת בחלקו האחורי, מסך גדול בחלקו הקדמי, ותג מחיר שלא ממש מעוניין להתחרות עם מכשירים כדוגמת ה-Redmi K20. עם ה-Moto Z4 מוטורולה, תחת פיקודה של לנובו, ממשיכה לנסות להיכנס לשוק הביניים בחוזקה, אך נראה כי הדברים עדיין לא בשלים.

בחזיתו של המכשיר העדכני נמצא מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה במסך עומד על 19 על 9, בעוד שבחלקו העליון נמצא מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ המאחסנת את מצלמת הסלפי. מתחת לפני השטח פועל סורק טביעות אצבע אופטי, ובנוסף אליו נמצא גם את שקע האוזניות שמבצע חזרה ועמידות בפני השפרצות מים בתקן P2i.

על חלקת הביצועים מוטורולה שמה את מערכת השבבים Snapdragon 675, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל. לצידה של המערכת נמצאים גם רכיב זיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט, ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה לעד 2 טרה-בייט נוספים.

Motorola Moto Z4 (תמונה: מוטורולה)
Motorola Moto Z4 (תמונה: מוטורולה)

על כל אלו ינצחו מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי וסוללה בקיבולת 3600 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C.

מערך הצילום האחורי של המכשיר מגיע בתצורה נדירה לשנת 2019, וזה מכיל חיישן צילום בודד ברזולוציית 48 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/1.7 עם תמיכה במייצב אופטי. התמונות המופקות ממנו מגיעות ברזולוציה סופית של 12 מגה פיקסל לאחר ביצוע Pixel Binning, ובתנאי תאורה קשים תוכלו להשתמש במצב ה-Night Vision של החברה.

מצלמת הסלפי המתיישבת בתוך המגרעת שבחזית מציעה רזולוציה של 25 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.0 ותמיכה בשלל פילטרים מונעי בינה מלאכותית.

את ה-Moto Z4 ניתן להזמין בצבע אפור, כשמחירו עומד על 499 דולרים עם Moto Mod במתנה המתחבר למכשיר ומהווה מצלמת 360.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים