חברת Ultimate Ears מכריזה על רמקול ה-Wonderboom 2

רמקול Wonderboom 2 (מקור UE) רמקול Wonderboom 2 (מקור UE)

חברת האודיו Ultimate Ears, הידועה גם כ-UE ונמצאת בבעלות לוג’יטק (Logitech), הכריזה על רמקול ה-Wonderboom 2, גרסה שניה לרמקול ה-Wonderboom הקטן והפופולרי של החברה המגיע עם עוצמת שמע ובאסים חזקים יותר, זמן סוללה ארוך יותר ועמידות מוגברת נגד מים ואבק.

ה-Wonderboom 2 הוא הרמקול הקופמקטי החדש של UE שמגיע במשקל 420 גרם בלבד ומספק חווית שמע היקפית עם בסים עמוקים ויכולות מתקדמות הכוללות אקולייזר (EQ) מובנה ומצב Double Up משודרג המאפשר לא רק לחבר 2 רמקולים במקביל אלא לבצע חיבור TWS בינהם ליצירת שמע סטריאו אמיתי.

UE שיפרה את רמקול ה-Wonderboom 2 לעומת הדור הקודם עם זמן סוללה ארוך יותר של 13 שעות לעומת 10 בלבד, אטימות למים ואבק בתקן IP67 בניגוד לתקן IPX7 הקודם. שינוי נוסף הוא מצב ה-Outdoor Boost אותו ניתן להפעיל באמצעות כפתור יעודי המגדיל את עוצמת השמע המקסימלית מ-86dBC ל-87dBC, הבדל שנראה זניח אך למעשה גדול. מאחר וסולם הדציבלים הוא לא לינארי, מצב ה-outdoor הוא לא גדול ב-1 מהמצב הרגיל, אלא חזק ממנו בכ-26%.

גוף ה-Wonderboom מגיע מכוסה בד בשילוב צבע נוסף לכפתורי הווליום הקדמיים כאשר הוא יהיה זמין בצבע שחור (Deep Space Black), אפור (Crushed Ice), כחול (Bermuda Blue), אדום (Radical Red) וורוד (Just Peach).

מחירו של רמקול ה-Wonderboom 2 בחו”ל יעמוד על 100 דולר, כאשר הוא צפוי להגיע לישראל בחודש הבא במחיר שאינו ידוע נכון לעכשיו.

חמשת צבעי ה-Wonderboom 2 (מקור UE)
חמשת צבעי ה-Wonderboom 2 (מקור UE)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים