שירות האחסון דרופבוקס מתחדש והופך לסביבת עבודה לשירותי רשת רבים

גרסת דרופבוקס החדשה (מקור דרופבוקס)

חברת אחסון הענן דרופבוקס (Dropbox) הכריזה על השקת סביבת עבודה משולבת חדשה המאחדת כלי עבודה, מסמכים וקבוצות עבודה משותפות באמצעות אפליקציה חדשה לשולחן העבודה ולנייד עם אינטגרציה של קבצים מבוססי אינטרנט ושותפויות עם Slack, Zoom ו-Atlassian, כשאת ההתאמות למוצר החדש ביצע מרכז הפיתוח הישראלי של דרופבוקס.

העדכון החדש לשירות האחסון מוסיף תוכן המאוחסן בשירותי ענן שונים ישירות אל תוך מערכת הקבצים של Dropbox על מנת לספק מיקום מרכזי יחיד לקבצים מקוונים דוגמת Google Docs, Google Sheets ו-Google Slides של גוגל או קבצי Office של מיקרוסופט ישירות בשירותים המקוונים שלהם.

הרעיון המרכזי בגרסה החדשה של Dropbox הוא לחבר בין כלי העבודה השונים בהם נעשה שימוש ללא צורך לעבור בין אפליקציות שונות. הגרסה החדשה תאפשר להתחיל בשיחות Slack ולשלוח קבצים לערוצי Slack ישירות מתוך Dropbox, להצטרף לפגישות Zoom ולהוסיף אותן ישירות מתוך Dropbox, כאשר בנוסף החברה יצרה שותפות עם Atlassian שתבוא בצורת אינטגרציה חדשה בחודשים הבאים.

גרסת דרופבוקס החדשה (מקור דרופבוקס)

דרו יוסטון, מנכ”ל דרופבוקס מסר:

העבודה הפכה למפוצלת – קבצים מפוזרים בין מכשירים, בענן ובכוננים הקשיחים שלנו. אנו עוברים בין מספר רב של אפליקציות שאינן מדברות זו עם זו, מצב שמאד מקשה על הצוותים. כעת, אנו מתמקדים בחיבור של כולם באופן שמעולם לא נעשה בעבר. ה-Dropbox החדש עוזר למשתמשים שלנו להשקיט את הרעשים ולהתמקד בעבודה.

גרסת הדרופבוקס החדשה מיועד בעיקר ללקוחות ולסביבה עסקית בה משתמשים מרובים בחברות נדרשים לעבוד על קבצים ופרויקטים משותפים, לנהל שיחות ועידה ועוד. בניגוד לפתרונות הקיימים, הדרופבוקס החדש מאחד את כלל השירותים תחת קורת גג אחת, כאשר ניתן יהיה לשלב כלים נוספים באמצעות ה-Dropbox Extensions שהוכרזו בשנה שעברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים