שיאומי חושפת 11 מכשירים שיקבלו עדכון לאנדרואיד 10, עם בטא תחילה

Xiaomi Android Q (תמונות: Google & Xiaomi) Xiaomi Android Q (תמונות: Google & Xiaomi)

שיאומי לוקחת את עדכוני מערכת ההפעלה אנדרואיד ברצינות וכבר בזמן ההכרזה על אנדרואיד 10 (או Android Q) שתפסה מקום בחודש מאי האחרון פגשנו את הלוגו שלה לצד החברות השונות שמאמצות את תוכנית הבטא של מערכת ההפעלה החדשה.

כעת, החברה משחררת רשימה של מכשירים אשר יקחו חלק בתוכנית המדוברת, ויאפשרו התקנה של מערכת ההפעלה בגרסת הבטא האחרונה שלה, מכשירים שבהמשך צפויים לקבל גם את העדכון לאנדרואיד 10 בגרסתה הסופית. הרשימה מרשימה למדי ונעה בין דגמים חדשים כמו ה-Redmi Note 7 Pro, למכשירים וותיקים יותר כדוגמת ה-Xiaomi Mi 8.

מכשירי שיאומי שיתמכו באנדרואיד 10

את החלוקה מבצעת החברה לזוג קטגוריות, מכשירים שיקבלו את גרסת הבטא האחרונה של מערכת ההפעלה ברבעון האחרון של השנה הנוכחית (2019), ומכשירים שיקבלו את גרסת הבטא של מערכת ההפעלה ברבעון הראשון של השנה הבאה (2020). בקטגוריה הראשונה אנחנו יכולים לראות בבירור את מכשירי הדגל האחרונים של שיאומי, בשעה שזוג מכשירי הביניים האחרונים שלה יקבלו את העדכון במסגרת הקטגוריה השנייה.

הראשונים לאמץ את גרסת הבטא הם דגמי ה-Xiaomi Mi Mix 3 5G, Xiaomi Mi 9 וה-Redmi K20 Pro שהושק רק לאחרונה. אחריהם נמצא את ה-Xiaomi Mi 9 SE, Xiaomi Mi 8 ועוד. את עמוד ההתקנה הרשמי לשלושת המכשירים המוזכרים לעיל העלתה החברה כבר בסוף חודש מאי האחרון, ובו היא מציינת ומפרטת את התקלות והטיפים לפני ביצוע ההתקנה של גרסת הבטא.

שם הדגםזמן הגעת העדכון
Redmi K20ברבעון האחרון של 2019
Redmi K20 Proברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi 9 ברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi 9 SEברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi 8ברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi 8 Proברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi 8 Explorerברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi Mix 2Sברבעון האחרון של 2019
Xiaomi Mi Mix 3ברבעון האחרון של 2019
Redmi Note 7ברבעון הראשון של 2020
Redmi Note 7 Proברבעון הראשון של 2020

בנוסף למכשירים אלו, אישר בכיר שיאומי האחראי על חטיבת הפוקופון בחברה כי גם ה-Pocophone F1 יקבל את העדכון לאנדרואיד 10, זאת דרך מענה לשאלה ששאל גולש בטוויטר.

במידה וברשותכם אחד מהמכשירים התומכים בעדכון לגרסת הבטא ואינכם מעוניינים בחוויית שימוש שאינה יציבה לחלוטין, אנחנו ממליצים לחכות לגרסה הסופית שתגיע לקהל בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים