סמסונג חוגגת שנה לחנות ה-Samsung Apps עם 14 מיליון הורדות ליישומי Bada

סמסונג חוגגת היום שנה לחנות האפליקציות שלה, Samsung Apps. החנות, שהושקה בספטמבר 2009, נותנת מענה לבעלי מכשירי סמסונג החכמים ע”י אצירת מאגר אפליקציות לטלפונים וטלוויזיות של החברה, המאפשר ללקוחות לצפות ביישומים המתאימים למכשיר שברשותם ולהורידן ישירות מהמכשיר או דרך מחשב.

לכבוד יום ההולדת הכריזה סמסונג כי החנות זמינה עתה ב-109 מדינות (וביניהן ישראל), וכי היישומים בחנות המיועדים לפלטפורמה הפתוחה של החברה, Bada, הורדו כבר כ-14 מיליון פעמים מאז החלה מכירת מכשיר הבאדה הראשון, Samsung Wave, ביוני. לגבי היישומים המיועדים לשאר הפלטפורמות לא נאמר דבר, כמו גם לגבי כמות היישומים הזמינים כרגע למערכת ה-Bada.

בינתיים, לאחרונה גוברות השמועות לפיהן מתכננת החברה להרחיב את פלטפורמת ה-Bada גם לטלוויזיות שלה. החברה כבר הודיעה בעבר כי היא בוחנת את האפשרות לשלב את אנדרואיד כמערת הפעלה לטלוויזיות המתקדמות שלה, במקביל לבדיקת “מערכת משלנו” – ככל הנראה באדה. אם תבחר החברה במערכת שלה למכשירים הסלוניים, עשוי המהלך להציב אותה כמנהיגת קבוצת חברות שתתחרנה ב-Google TV, המבוססת על אנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים